فیلم افشاگری شیلا خداداد از راز عجیب شوهرش / خانم بازیگر کی دیوانه می شود !
حجم ویدیو: 2.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

شیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران می باشد. شیلا خداداد فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد می باشد. شیلا خداداد در 1378 وقتی 19 ساله بود در فیلم اعتراض بازی کرد و اولین تجربه خود را بدست آورد. شیلا خداداد در سال 1381 با سریال مسافری از هند در نقش سیتا به اوج شهرت رسید. شیلا خداداد در سال 1389 وقتی 30 ساله بود با دکتر جراح بینی خود ازدواج کرده است.

شیلا خداداد که به قول خودش شیفته بازیگری بوده، در زمانی که در اوج فعالیت حرفه ای اش قرار داشت، تصمیم گرفت در ابتدای زندگی مشترکش از این حرفه فاصله بگیرید و زمانش را بیشتر در خانه و کنار همسرش بگذراند.

شیلا خداداد می‌گوید برای جراحی زیبایی، هیچ وقت وسوسه نشدم. شیلا خداداد: بعضی از دوستانم به من می‌گویند، حالا که با یک جراح صورت ازدواج کردی، خیالت به نوعی راحت است و هروقت که اراده کردی می‌توانی صورتت را برای تغییر به همسرت بسپاری، در حالی که اصلا این طور نیست، من به جز عمل جراحی بینی، که آن را هم پیش از ازدواجم انجام دادم، علاقه ای به جراحی زیبایی ندارم و اعتقاد دارم صورت طبیعی به مراتب زیباتر است و جالب این که همسرم هم چنین دیدگاهی دارد و من را برای جراحی زیبایی تشویق نمی‌کند.

هرچند که می گوید: به دلیل حرفه همسرش او بیشتر اوقات در مطب، بیمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است اگر او هم در آن مقطع می خواست به بازیگری بپردازد و درگیر شب کاری ها می شد، نمی توانست آن طور که باید به زندگی مشترکش بپردازد. به ویژه این که دوست داشت خیلی زود مادر شود.

کدخبر: 813297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟