عروس وسط عروسی خوابش برد + فیلم
حجم ویدیو: 710.13K | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

یکی از عجیب ترین عروس ها را در این فیلم ببینید. این عروس خواب آلود سوژه دوربین ها و رسانه ها شد.

فصل جشن های عروسی در هند است و زوج های جوان در سراسر این کشور در تلاش برای تبدیل روز عروسی خود به روزی خاطره انگیز هستند. اما گهگاهی انتشار اخبار عجیب از این مراسم به سوژه رسانه ها تبدیل می شود. مانند عروس جوانی که در یکی از بهترین روزها و شب های زندگی اش به خواب رفت.

جشن های عروسی تا هند معمولا تا نزدیک صبح ادامه دارد و به همین علت گهگاهی طولانی شدن این مراسم موجب خستگی شدید عروس و داماد ها می شود. در یکی از ویدئو هایی که به تازگی از یک مراسم عروسی منتشر شده عروس جوان را در حالی که در مقابل مهمانان به خواب رفته است نشان می دهد. در این ویدئو در حالی که داماد در کنار عروس ایستاده، عروس مشغول چرت زدن است. ظاهرا این مراسم عروسی که تا ساعت ۶.۳۰ دقیقه صبح همچنان ادامه داشت موجب خستگی عروس شده بود.

واکنش کاربران به عروس خواب آلود

یک کاربر محلی در هند با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «اینجا یک عروس خواب آلود. در حالی که ساعت حدود ۶.۳۰ دقیقه صبح بود این مراسم عروسی همچنان ادامه داشت.»

انتشار این ویدئو در اینستاگرام با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «واقعا چه لزومی دارد که مراسم عروسی تا صبح ادامه پیدا کند. این رسم ها در مراسم های عروسی موجب خستگی مفرط عروس و داماد و مهمانان می شود.»

منبع: منیبان

کدخبر: 804085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟