لو رفتن رابطه صمیمی الهام حمیدی با این بازیگر شیک ! + عکسی که فاش کرد

نیوشلا ضیغمی متولد زاده 18 تیر 1359 زاده تهران است. نیوشا ضیغمی دوبار برای نقش افرینی در فیلم های شوریده و حس پنهان برنده سیمرغ بلورین شده است. نیوشا ضیغمی دیپلم معماری و لیسانس روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی را دارد. نیوشا ضیغمی در سال 1389 با آرش پولاد خان ازدواج کرد و نیوشا ضیغمی در سال 1397 اولین فرزند خود را به دنیا اورد.

نیوشا ضیغمی

صحبتهای نیوشا ضیغمی

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

 شروع کارهای تجاری نیوشا ضیغمی

وقتی 17 ساله بود با فروش پرایدی که پدر برایش خریده بود و گرفتن وام برای خود خانه خرید و در دوران دانشجویی آشنایی اش با خانوم دکتری باعث مشارکت آنها در ایجاد کلینیک زیبایی پوست شد.در حال حاضر هم با همسر خود که متولد 1352 است در کار تجارت نقره و سرمایه گذاری روی فیلم ها فعالیت می کند.

نظر نیوشا ضیغمی راجع به ورزش

مگر می شود اهل ورزش نباشیم شنا ، بدنسازی و یوگا را جدی کار می کنم و به شیرجه ، سوارکاری و تنیس خیلی علاقه دارم.بیشتر طرفدار تیم ملی هستم ولی قرمز می پوشم ، در بیشتر مواقع هم هر طرف باد بوزد من هم کشیده می شوم ولی خارج از شوخی قرمز پوش سرسختی هستم.

کدخبر: 769670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟