تعبیر خواب کیف پر از پول ! / پوادار می شوید یا فقیر !

 تعبیرخواب بر اساس معتبرترین منابع تعبیر خواب و معبرین اسلامی گردآوری شده است .تعبیرخواب به گفته های چون امام صادق، دانیال نبی، ابن سیرین و جابر مغربی و همچنین تعبیرخواب غربی گردآوری شده است. تعبیر خواب مربوط به خواب‌های معنی دار و قابل تعبیر است که رویای صادقه نامیده می‌شود.

تعبیر خواب کیف پول

1- تعبیر خواب کیف پول هویت، اسرار و دارایی است. البته محتویات کیف اغلب در تعبیر خواب مهم است. در هر صورت این خواب به وضعیت ذهنی و احساسات شما بستگی دارد.

آنلی بیتون می‌گوید :

2- تعبیر خواب کیف پول آن است که در به نتیجه رساندن وظایف خود ، دقت کافی به خرج می دهید .

3ـ اگر خواب ببینید در کیف پولتان پر از الماس و اسکناسهای نو است ، علامت آن است که معاشرینی خواهید داشت که شعارشان در زندگی ( ( ( دمی خوش است ) ) ) می باشد و عشقهای لطیف ، دنیا را برایتان مکانی زیبا جلوه خواهد داد .

download

تعبیر خواب کیف پول

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :

4- تعبیر دیدن کیف پول در خواب هویت شخصی شما یا امنیت مالی شماست

تعبیر خواب کیف پول خالی

5- تعبیر دیدن کیف پول خالی در خواب احساس نا امنی و آسیب پذیری است. ممکن است در خواب چیزهایی از دست داده باشید و یا اعتماد به نفستان کم باشد. و یا ممکن است به شما خیانت کرده باشد.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :

6- تعبیر خواب کیف پول خالی نگرانی مالی است.

7- تعبیر دیگر دیدن کیف پول خالی در خواب اینست که به پوچی عاطفی (عاری از احساس) یا خالی بودن از درون خواهید رسید

تعبیر خواب گم کردن کیف پول

8- گم کردن کیف پول درخواب نشان دهنده از دست دادن کنترل و از دست دادن هویت است. بهتر است گاهی به اصل خود بازگردید. زیرا فراموش کردن اصلیت شما باعث بحران هویت در فرد خواهد شد.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :

9- خواب دیدن اینکه کیف پولتان را گم می کنید بیانگر این است که نیاز دارید بیشتر مراقب خرج و مخارج و مسائل مالی تان باشید. شما نیاز دارید که در مورد پولتان، مسئول تر باشید.

10- تعبیر دیگر خواب گم کردم کیف پول این است که هویت واقعی خود را گم می کنید. شما در مورد تغییرات و عدم اطمینان هایی که در زندگی تان رخ می دهد، نگرانید.

تعبیر خواب دزدیدن کیف پول

11- اگر خواب دیدید که کیف شما دزدیده شده یا به سرقت رفته است ( ( اگر در داخل کیف شما پول نباشد ) تعبیرش این است که ممکن است کسی سرمایه شما را نابود کند.

12- تعبیر خواب دزدیدن کیف پول ( اگر در داخل کیف شما پول نباشد ) این است که شخصی که به شما نزدیک است از اعتماد شما سوء استفاده میکند و شما را به این طریق تحقیر نماید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :

13- خواب دیدن اینکه کیف پولتان دزدیده شده است این است که کسی ممکن است تلاش کند از شما سو استفاده کند.

images

تعبیر خواب خریدن کیف پول

14- تعبیر خواب خریدن کیف پول این است که در آینده تغییر بزرگی در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد. این تغییرات بر روی زندگی شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. ممکن است حقوقتان بالا رود و یا به مقام بالاتری برسید و یا مسئولیت بیشتری به شما داده شود.

تعبیر خواب پیدا کردن کیف پول

15- تعبیر پیدا کردن کیف پول در خواب نشانه این است که به زودی تحول بزرگ مالی در زندگی شما اتفاق خواهد افتاد که زندگی مادی و معنوی شما را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد. ممکن است مهارت و یا احساس تازه ای در خود کشف کنید و یا ممکن است عاشق شوید و عادت های قدیمی خود را دوباره یادآوری کنید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :

16- تعبیر خواب پیدا کردن کیف پول این است که دوباره ثبات مالی بدست آورده اید

تعبیر خواب پیدا نکردن کیف پول

17- اگر خواب دیدید که کیفتان گم شده و شما قادر به پیدا کردن آن نبودید تعبیرش این است که تمرکز خود را از دست داده اید و در مورد زندگی آینده بسیار نگران هستید.

18- تعبیر خواب پیدا نکردن کیف پول تان نشانه عدم امنیت مالی است و احساس می کنید که از لحاظ مالی و اقتصادی آینده روشنی ندارید.

تعبیر خواب باز کردن و دیدن داخل کیف

19- اگر خواب دیدید که در کیف خود را باز کردید و داخل کیف را دیدید تعبیرش این است که احتمالا تجربیات جنسی خوبی در گذشته نداشته اید.

20- تعبیر خواب باز کردن درب کیف نشان دهنده جنین و رحم در زنان است.

تعبیر خواب کیف پول کثیف

21- تعبیر دیدن کیف پول کثیف در خواب به این معنی است که باید بیشتر به ظاهر خود برسید و تمرکز خود را تقویت کنید. شما آشفته و نگران به نظر می رسید.

download (1)

تعبیر خواب کیف پول جدید و گران قیمت

22- اگر خواب دیدید که کیف پول گران قیمت دارید تعبیرش این است که ثروت بزرگی به شما خواهد رسید. ممکن است یک شروع جدید داشته باشید و در آینده شگفتنی های تازه خلق کنید.

تعبیر خواب کیف پول پاره و یا کیف پول قدیمی

23- اگر در خواب کیفی دیدید که پاره بود و یا زیپ آن خراب شده بود و دیگر بسته نمی شد تعبیرش این است که پروژه ها و فرصت هایی که در زندگی شما اتفاق افتاده است را از دست داده اید. این خواب همچنین نشان دهنده عدم توانایی شما برای حفظ اسرار و چیز های پنهانی است.

آنلی بیتون می‌گوید :

24ـ تعبیر دیدن کیف پول کهنه و قدیمی در خواب ، علامت آن است که به کارهای سخت و دشوار دست خواهید زد .

تعبیر خواب کیف پول سنگین و بزرگ

25- تعبیر کیف پول سنگین و بزرگ در خواب نشان دهنده اسرار بیش از حد در زندگی است. شما شخصا مسئولیت های زیادی را به عهده می گیرید.

تعبیر خواب کیف پول کوچک و مخصوص سکه

26- تعبیر دیدن کیف پول مخصوص نگهداری سکه نشانه اعتبار و اعتماد شما نسبت به دیگران است. شما در کل شخصیت ساده ای دارید و به همه به راحتی اعتماد می کنید و دوست دارید با آن ها درد و دل کنید.

تعبیر خواب کیف پول زرد

27- تعبیر کیف زرد و یا طلایی در خواب نشان دهنده ثروت و قدرت است. شما بسیار خوش شانس هستید و در سرمایه گذاری هایتان موفق می شوید.

تعبیر خواب کیف پول سیاه

28- تعبیر دیدن کیف سیاه در خواب نشان دهنده این است که شما می خواهید احساسات واقعی تان مثل یک راز باقی بماند. قصد دارید به جای پخش اسرار زندگی تان به دنبال کارها و کسب و کار خود باشید.

تعبیر خواب کیف پول سفید

29- تعبیر کیف پول سفید در خواب مربوط به بی گناهی و پاکی است. این خواب به این معنی است که بهتر است در مورد دیگران قضاوت اشتباه نداشته باشید.

images (2)

تعبیر خواب کیف پول چرمی

30- تعبیر دیدن کیف پول چرمی در خواب نشان دهنده تلاش شما برای کسب موفقیت در زندگی است. شما این توانایی را دارید که به هر چه می خواهید برسید. در کنار کسب علم و پول باید به اصول وفادار و پایبند باشید.

کدخبر: 769233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟