مرجانه گلچین از مرد زندگیش رونمایی کرد + عکس با موی بلوند

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است . مرجانه گلچین به تازگی مادرش را از دست داده است . مرجانه گلچین با انتشار یک ویدیو سوز دلش را در فراق مادرش به مردم نشان داد . مرجانه گلچین همسر سابق یکی از کارگردان های مشهور ایرانی است . مرجانه گلچین از بازیگران کم حاشیه ایرانی است.

به گزارش رکنا، مرجانه گلچین عکس جدیدی را در کنار برادرش به اشتراک گذاشت.

مرجانه گلچین

زندگی‌نامه مرجانه گلچین

پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار بود ولی پدرش را در کودکی از دست داد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعه تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت. به بهانه گریه های مرجانه گلچین درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.

بازیگر معروف

گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. وی برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است

جوایز و افتخارات

برنده بهترین بازیگر نقش اول زن از چهاردهمین جشن دنیای تصویر برای بازی در سریال شاهگوشبرنده بهترین بازیگر۱۰سال گذشته در برنامه مردمی سه ستاره از شبکه سه سیما در سال ۱۳۹۲برنده بهترین بازیگر زن در برنامه سه ستاره در سال ۱۳۹۴برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در جشن تلویزیونی جام جم برای سریال سه دنگ سه نگ و سریال شمس‌العماره!

کدخبر: 757850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟