فیلم جوگیری بدل ایرانی آنجلینا جولی در یزد ! / طرفدارانی که نامرئی بودند !
حجم ویدیو: 3.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی است . تصاویری از رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی که این روزها مشهور شده در کنار امیر تتلو زمانی که در ایران بود منتشر شده و رامانا سیاحی را مجبور به اعتراف درباره رابطه اش با تتلو کرده است. رامانا سیاحی افشاگری جدیدی کرد. رامانا سیاحی فیلم جدیدی را منتش کرد.

به گزارش رکنا، در حاشیه سفر رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی به یزد وقتی مردم فهمیدند که او به یزد آمده پشت هتل او تجمع کردند تا با او عکس یادگاری بگیرند.

رامانا سیاحی در روزهای اخیر با افشاگری درباره رابطه قدیمی عاشقانه اش با امیر تتلو مربوط به زمانی که تتلو در ایران بوده حاشیه های زیادی را به وجود آورده است.

رامانا سیاحی

تکذیب انتشار عکس ها توسط رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی

عکس های رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی در کنار امیر تتلو منتشر شد و او در واکنش به این اتفاق اظهار بی اطلاعی کرد و البته بعد از آن موج به وجود امده از این اتفاق را در دست گرفت و شروع به تعریف و تمجید از امیر تتلو کرد که به نوعی رابطه خود و او را تایید کرد. او با انتشار این تصاویر توانست در یک هفته نزدیک به صد هزار فالوور در اینستاگرام بگیرد که برای او رشد بسیار قابل توجهی است. با این وجود تمامی ادعا درباره اینکه خودش این تصاویر را منتشر کرده است را تکذیب می کند و می گوید من به شیوه سالم می خواهم در اینستاگرام پیشرفت کنم. بیشتر فعالیت او در اینستاگرام (به جز حاشیه ساختن) سفر به مناطق مختلف ایران و تبلیغ هتل ها و مراکز تجاری است و به نوعی بلاگر اینستاگرامی است. او خودش را مدل می داند و به شهرها و کشورهای زیادی سفر می کند و البته می گوید این سفرها بیشتر کاری است. در خارج از ایران کشور فرانسه را به عنوان کشور دوم خودش می داند و می گوید در آنجا به عنوان مدل مشهور شبیه به آنجلینا جولی شناخته می شود و از او امضاء می گیرند.

رامانا سیاحی

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 738060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟