موتور سواری بدل آنجلینا جولی با مرد غریبه در تهران + فیلم
حجم ویدیو: 2.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

آنجلینا جولی از بازیگران آمریکایی است. آنجلینا جولی در سال 1975 متولد شده است. در ایران بدل آنجلینا جولی را داریم. نام بدل  آنجلینا جولی رامانا سیاحی است. فیلمی از موتور سواری بدل ایرانی آنجلینا جولی را مشاهده کنید.

موتورسواری بدل آنجلینا جولی

رامانا سیاحی دختر جوان ایرانی که خودش را بدل ایرانی آنجلینا جولی معرفی می کند ویدیویی از موتور سواری به همراه مردی غریبه منتشر کرده است.

گویا برای رسیدن به جایی از موتور تاکسی استفاده کرده است. رامانا سیاحی این روزها به شهرت زیادی دست یافته و سفرهای زیادی به کشورهای مختلف انجام می دهد و ادعا می کند که در کشورهای خارجی خیلی بیشتر از ایران از او استقبال می کنند و حتی در فرانسه مردم از او امضاء می گرفتند.

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی : عمل نکرده ام

رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی شود عمل نکرده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است. یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای جهان دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او شود عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می کند و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟