جادوگری که مدعی قهرمانی پاس شد ! / وقتی سردار زیر میز جادوگر زد !

جادوگر فوتبال لقب امیر اسکندری بود. جادوگر فوتبال مدعی قهرمان پاس شد. مشهورترین جادوگر فوتبال مدعی بر داشتن نفس حق در فوتبال شد. جادوگر فوتبال سردسته مقربین درگاه است. ماجرای جادوگر فوتبال و مدیرعامل وقت پاس را در ادامه می خوانید.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

مدال المپیک روی درخت باغ کلاک

اگر از دوستداران فوتبال هستید یا سلسله مطالب قبلی ما پیرامون جادوگری در فوتبال را دنبال کرده باشید ، حتماً با اسم امیر اسکندری آشنا شده اید. اولین و مشهورترین جادوگری که مدعی داشتن «نفس حق» در فوتبال شد و سردسته «مقربین درگاه» و پیشکسوت «خوبان الهی» است!

 ما چگونگی ورود اسکندری به فوتبال را توضیح دادیم اما چطور دست اسکندری برای آنها که اهل تعقل و تفکر هستند رو شد ؟

به عبارت دیگر چه کسی این شیاد را رسوا کرد؟

قهرمانی کهکشانی ها با جادوگر فوتبال

در لیگ سوم حرفه ای (۸۲ -۸۳) پاس تهران با اقتدار و پیروزی ۵ بر صفر در هفته آخر مقابل استقلال اهواز در ورزشگاه دستگردی تهران به مقام قهرمانی رسید. سبزقباها تا روز آخر با استقلال امیر قلعه‌نویی رقابت داشتند اما سرنوشت شان دست خودشان بود و هفته آخر در ورزشگاه خانگی جای حرف و حدیث و اما و اگر باقی نگذاشتند.

 هدایت آن تیم را مجید جلالی بر عهده داشت و ستارگانی چون خداداد عزیزی ، جواد نکونام ، رضا ترابیان ، مهدی هاشمی نسب ، بهروز رهبری فر ، بهنام ابوالقاسم پور ، علی جانملکی ، محمد نصرتی ، آرش برهانی ، حسن رودباریان ، نیما نکیسا و ....در  آن تیم توپ می‌زدند. تصور کنید این ستارگان در اوج فوتبال خود بودند و چه تیمی می توانست مقابلشان بایستد؟! اما فصل بعد اوضاع به دلخواه پاسی ها پیش نرفت . آنقدر که سردار آجورلو بنا به ذات فوتبال مجبور به تغییر مربی شد ...

من پاس را قهرمان کردم !

مثل قدیمی که شکست یتیم است و پیروزی هزار صاحب دارد اینجا مصداق یافته بود !

هرکسی به فراخور خود ، مدعی نقش در قهرمانی پاس شد و ناکامی ها درپی نادیده انگاشتن او !

جادوگر کلاک هرجا می نشست ادعا می کرد که کمک های او و انرژی ماورا طبیعه اش باعث قهرمانی پاس شده ، تو گویی امیر اسکندری به جای مجید جلالی روی نیمکت سبزقبا ها بوده است !

و مهمتر از آن ، «الف-الف» مدعی بود که چون جلالی نقش او را نادیده گرفته و انکارش کرده «تاوان» می دهد !

ماموریت غیر ممکن جادوگر فوتبال

سردار آجرلو مدیرعامل وقت پاس ، با شنیدن این حرف ها تصمیم گرفت کار این کلاهبردار را یکسره کند. به دو نفر از بازیکنانش مأموریت داد که بروند و او را پیدا کنند . برای اینکار سردار نمی‌توانست از پلیس استفاده کند چرا که آن جادوگر به هر کسی رو نشان نمی دهد !

وقتی دو فوتبالیست مشهور سراغش رفتند ، به طمع پیدا شدن مشتریان جدید به راحتی حاضر به ملاقات با آنها شد. سپس قراری دوباره گذاشتند تا این بار خود سردار را برای امضای قرار داد و استفاده از «نفس حق» به محضر جناب جادوگر ببرند!

باجی که جادوگر از سردار می خواست !

 بالاخره روز ملاقات سر رسید. وقتی دو فوتبالیست مشهور به همراه سردار آجرلو وارد باغ کلاک شدند ، کودکی با پیراهن یکی از باشگاه‌های متمول و سرشناس فوتبال ایران مشغول بازی در حیاط بود! مدال المپیک نیز روی شاخه های درختان باغ خودنمایی میکرد!

سردار وارد اتاق مخصوص شد . صاحب نفس حق پس از نمایش اولیه که برای مجذوب ساختن مراجعین مرتبه نخست اجرا میشود ، خیلی راحت سر اصل مطلب رفت و مدعی شد چون نقش او در قهرمانی پاس توسط مجید جلالی به هیچ انگاشته شده او کاری کرده تا پاس نتیجه نگیرد!

 سپس در کمال وقاحت از سردار باج خواست که بجای دنیزلی اجنبی فلانی را بیاورید ! مربی جوانی که به داشتن رابطه با همین جادوگر شهره آفاق بود !

لگد به زیر میز جادوگر !

 سردار دیگر نتوانست مقربین درگاه را تحمل کند ، با لگد به زیر میز جادوگر زد و رمل و اسطرلابش را شکست !

قیافه جناب جادوگر - که مدعی داشتن نیروهای ماورا طبیعه بود - دیدن داشت ! رنگش مثل گچ دیوار سفید و در آستانه قبض روح بود! لام تا کام حرف نزد تا فقط سردار اتاقش را ترک کند ...!

مابقی ماجرا قابل پیش بینی و حدس است . مقابله با قانون و پیامدهای کلاهبرداری اما افسوس و صد افسوس که تا زمانی که خرافات خریدار داشته باشد ، نه خود اسکندری از این پول مفت دست برمی دارد و نه سایر کلاهبرداران بی خیال این عرصه پولساز میشوند ...

کدخبر: 734227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟