جادوگر فوتبال خرافاتی ایران کیست ؟! نفوذ امیر اسکندری مشهورترین نام در فوتبال !

واقعیت این است که هر مجموعه شبیه مدیرش می شود و این رئیس جدید فدراسیون فوتبال بود که از روز اول تصدی ، در هر مصاحبه آنقدر از «نفس حق» و «مقربین درگاه» گفت تا این موضوع به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شد.

 شهاب عزیزی خادم در آخرین مصاحبه اش نیز در تلویزیون از کسانی گفت که نفس شان حق است و مقرب درگاه الهی اند ، پس دعایشان زودتر و بهتر از دیگران مستجاب می شود . مثل آنها که نفوذ کلام دارند یا نفوذ قلم ، و صاحبان نفس حق دعایشان رمز نفوذشان است .

دورهمی دهه هشتاد

وقتی پی ریشه این کلمه در فوتبال ایران بگردیم به دهه هشتاد می رسیم . روزگاری که چند نفر در مجموعه یکی از باشگاه‌های پر امکانات فوتبال ایران دور هم جمع شده بودند.

 افراد اصلی آن مجموعه بعدها در فدراسیون اتومبیلرانی ، واحدهای صنعتی و جاهای مختلف نیز کنار هم ماندند و امروز جملگی در فدراسیون فوتبال صاحب سمت شده اند .

واژه نفس حق از روزگار تصدی این عده در فوتبال ایران متولد شد ...

  امیر اسکندری کیست ؟

سررشته ماجرا به فردی برمی‌گردد که در ابتدا با نام اختصاری «الف- الف» در رسانه‌ها مطرح و سپس همه نام کامل ، آدرس و عکس او را هم دیدند !

مردی که به گفته مریدانش صاحب نفس حق بود و دعایش مستجاب می شد . آنروز در راس هیأت مدیره این باشگاه حمید مهرعلی و در راس باشگاه منوچهر صالحی حضور داشتند .

مربی جوان این تیم ، اولین کسی بود که از بابت ارتباط با این فرد مورد سوال رسانه ها قرار گرفت ؛ «مجتبی تقوی» که هرگونه ارتباط با این فرد را انکار کرد.

 اما در ادامه اتفاقاتی افتاد که بعدها شایعه شد آن نتایج بد برای او و اتفاقاتی که بر ای یکی از نزدیکان اسطوره فوتبال ایران (ب.د) رخ داد ، ناشی از قطع ارتباط با امیر اسکندری بوده است . چیزی که در اصطلاح خود این افراد از آن به «تاوان» یاد می شود.

 شرکت آ پ ت

امروز با یک سرچ ساده در اینترنت ، همه به آگهی رسمی و قانونی شرکتی به نام اختصاری آپ ت که شاید ناشی از حروف ابجد باشد دسترسی دارند. آگهی ثبتی که در رسانه ها نیز منتشر شده که  حمید مهرعلی ، شهاب عزیزی خادم و علی اسکندری را از اعضای اصلی هیئت مدیره آن معرفی می کند .

 علی اسکندری پسر امیر اسکندری است و در خانواده فوتبال از او به عنوان رابط بین افراد و پدرش یاد می شود و همه از دوستی محکم بین او با حمید مهرعلی - نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال- خبر دارند .

 

کدخبر: 732504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟