خیانت شوهر خانم بازیگر جذاب +  فیلم واکنش شیلا خداداد
حجم ویدیو: 3.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

شیلا خداداد بازیگر زن مشهور ایرانی است . شیلا خداداد می گوید که مدل همسرش دکتر فرزین خیانت کردن و این چیزا نیست و او اصلا خیانت نمی کند.شیلا خداداد از بازیگرانی است که نسبت به مالیات دادن بازیگران معترض است.شیلا خداداد متنفر از آقازاده ها و افرادی ست که با رانت به جایی رسیده باشد و به همین دلیل رفتار و واکنش او نسبت به شاخ های اینستاگرامی همیشه حاشیه ساز بوده است. شیلا خداداد در انتقاد از آقازاده ها داشت یکی حمله به ساشا سبحانی و دیگری حمله به بلاگرهای اینستاگرامی بوده است.

شیلا خداداد

بازیگران زن و مرد مشهوری که از مالیات ندادن حمایت کرده اند معمولا سریال ها و فیلم های زیادی بازی می کنند و نگران کم شدن دستمزد خود هستند و جالب است بدانید که در ایران حتی کارگران و کارمندان با حقوق خیلی پایین تر از بازیگران مالیات می دهند !

شیلا خداداد

 حاشیه های شیلا خداداد با خانواده های سفرا

یکی از جنجالی های شیلا خداداد کل کل و دعوای او با ساشا سبحانی شاخ مجازی و پسر سفیر سابق بوده که حاشیه های زیادی داشت و ساشا سبحانی او را تهدید به افشاگری می کرد. او دارای یک دختر و یک پسر است و در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسهایی از روزمرگی هایش را در کنار کودکانش به اشتراک می گذارد. شیلا خداداد متولد 14 آبان 1359 در تهران، بازیگر است.شیلا خداداد فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد است، در دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده است. شیلا خداداد بجز بازیگری مدتی موسیقی کار کرده و حالا نویسنده کتاب است.

شیلا خداداد

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 725564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟