اظهارات جنجالی گوهر خیر اندیش  / حذف از تلویزیون ! + فیلم
حجم ویدیو: 9.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

گوهر خیراندیش از بازیگران پیشکسوت کشورمان است. نقش آفرینی گوهر خیراندیش در کارهای طنز بی نظیر است. گوهر خیراندیش در یک مصاحبه درباره هنر رقص صحبت کرد. جالب است که نظرات گوهر خیراندیش درباره موسیقی و هنر رقص در خانواده اش با نگرانی همراه بود و مرتب تاکید می کرد همه اینها برای آن موقع ها بود نه الان! گوهر خیراندیش مدعی شد که رقص ایرانی و عربی و هندی را به خوبی بلد بوده و علاقه وافری داشته است.

مصاحبه های جنجالی گوهر خیراندیش

بانو گوهر خیراندیش به مصاحبه های جنجالی معروف است : ویدیو جنجالی از صحبت های گوهر خیراندیش بازیگر زن پیشکسوت و مشهور ایرانی در برنامه فریدون جیرانی برای سایت فیلیمو که در آن درباره رقصیدن عربی و هندی می گوید که چقدر در آن حرفه ای است.

گوهر خیراندیش از رقص چه گفت؟

در این ویدیو گوهر خیراندیش چندین بار تاکید می کند که این صحبت ها مربوط به گذشته است و حالا نیست (به شوخی که مثلا ممکن است ممنوع الکار شود).

برنامه فریدون جیرانی که برای فیلیمو ساخته می شود به دلیل جنجالی بودن و بی پرده بودن با مهمانان بینندگان زیادی دارد.

گوهر خیراندیش 3 فرزند دارد

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟