چرا مهناز افشار شوهر آلمانی دوست دارد؟

مهناز افشار از سوپراستارهای سینمای ایران بود. مهاجرت مهناز افشار حواشی زیادی را به همراه داشت. همچنین ازدواج اول مهناز افشار بسیار خبرساز شده بود. مهناز افشار به مقایسه شوهرهای ایرانی با آلمانی پرداخت. مهناز افشار مدعی شده است که شوهرهای آلمانی از ایرانی بهترند.

مهناز افشار کشف حجاب کرد؟

 مهناز افشار در این مدت سعی بر این داشت که کشف حجاب کامل نکند بلکه راهی برای بازگشت به ایران را داشته باشد.

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1393 با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره دوم ریاست جمهوری ازدواج کرد. در آن سال مهریه سنگین مهناز افشار سر و صدای زیادی کرد و باعث تعجب همه شد اما چند سالی است که طلاق گرفته و مجرد است. مهناز افشار قبل از طلاق از همسرش درباره او صحبت هایی کرد که به تازگی در فضای مجازی پخش شده است.

نظر مهناز افشار درباره همسر آلمانی

مهناز افشار در مورد همسر آلمانی گفته او شنونده خوبی است و این خصوصیتی است که آلمان به او داده برخلاف ما ایرانیها که شنونده خوبی نیستیم.

وی با اشاره به زادگاه همسرش که آلمان بوده بیان می دارد: همسرم زمان زیادی از بدو تولد را در خاک دیگری بزرگ شده است و دارای منش خاص و بسیار منعطف و متوجه است.

او ادامه می دهد: من و همسرم بسیار با هم متفاوتیم. از هیجان من تا آرامش او فاصله بسیار است.

اما خوبی او این است که شنونده خوبی است و این خصوصیتی است که جغرافیای بزرگ شدنش (آلمان) به او داده برخلاف ما ایرانیها که شنونده خوبی نیستیم.

طلاق مهناز افشار

البته ازدواج و زندگی مشترک خانم بازیگر با همسر آلمانی و منش دارشان زیاد طولانی نشد و خیلی زود از هم طلاق گرفتند. مهناز افشار در حال حاظر مجرد است و به تنهایی در ترکیه زندگی می کند. فعالیت هنری و حرفه ای خاصی ندارد و تنها کار مثبت ایشان انتشار عکس و فیلم از روزمرگی اش است.

منبع : جامعه ۲۴

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 712355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟