ماجرای حضور «جن» در پشت صحنه فیلم اولی جشنواره فجر+عکس

به گزارش رکنا، بهمن ارک و بهرام ارک دو برادر تبریزی هستند که تاکنون کارگردانی چند فیلم ویدئویی، مستند و کوتاه را در کارنامه خود دارند که امسال این دو برادر با فیلم سینمایی «پوست» به عنوان نخستین اثر بلند سینمایی شان آماده حضور در بخش نگاه نو(فیلم اولی) جشنواره فیلم فجر میشوند.

جن

بنا بر این گزارش این فیلم که عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی به زبان آذری سینمای ایران با خود یدک میکشد، طبق شنیده ها با موضوعی جنجالی پا به جشنواره فیلم فجر میگذارد و قرار است پای «جن» و «از ما بهترون» را به سینمای ایران بکشانند.

گفتنی است، فیلم کوتاه حیوان محصول ۱۳۹۶ به کارگردانی این دو برادر، جوایز متعدد جهانی و ملی ایران از جمله جایزه سینه فونداسیون فستیوال کن و سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کرده‌است.

فیلم سینمایی«پوست» در حالی مهیای حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود که به تازگی عکسی عجیب از پشت صحنه آن منتشر شده است.

این فیلم که به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، روز گذشته با انتشار عکسی عجیب از پشت صحنه فیلم خبر ساز شد که بلافاصله مشخص شد این عکس نشانگر شخصیت «جن» فیلم دلهره آور «پوست» است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟