فیلمی که گیشه را ترکاند اما با خانواده نمی توان دیدش!

خانواده ها با تصور این که نظارت قابل قبولی بر فیلم های سینما Cinema وجود دارد و آسیب اجتماعی کمتری در این فضا، فرزندان شان را تهدید می کند، با خرید چند بلیت برای دیدن یک فیلم کمدی آماده می شوند تا لحظات شاد و سراسر خنده ای را در کنار یکدیگر سپری کنند. در این بین، فیلم سینمایی Movie «هزارپا» با بازی «رضا عطاران» و «جواد عزتی» در حالی که به روزهای پایانی مسابقات جام جهانی نزدیک می شدیم و درگیر تماشای فوتبال بودیم، روی پرده سینماها آمد و رکورد فروش افتتاحیه را در سینمای ایران جابه جا کرد.

این کمدی با فروش یک میلیارد و 700 میلیون تومان در سه روز، توانست رکورد فروش افتتاحیه در سینمای ایران را بشکند و همین بهترین تبلیغ برای دیده شدنش بود اما متاسفانه این فیلم را هم نمی توان با خانواده دید و بدتر این که هیچ مرجعی، این نکته مهم را به سینما دوستان تذکر نمی دهد. افرادی با هزار امید، بلیت این فیلم را می خرند تا در کنار خانواده لحظات شادی را سپری کنند غافل از این که سرانجام دیگری در انتظارشان است. در فیلم جدید «ابوالحسن داودی»، بازی درخشان «عطاران» و «عزتی» یک تنه تمام کاستی های فیلم را جبران و لحظات پر از خنده ای را در سالن های سینما ایجاد می کند و هر روز پر فروش تر از روز قبل به کار خود ادامه می دهد اما به چه قیمتی؟ بر خلاف فیلم های کمدی چندسال اخیر که برای فروش بیشتر، یک یا چند شوخی جنسی را دست آویز قرار می داد یا حتی همین مسابقه «خنداننده شو» که شوخی هایش حاشیه های زیادی ایجاد می کند، سراسر فیلم هزارپا را عبارت های ابهام برانگیز و جنسی تشکیل می دهد. عبارت هایی که فراوانی شان برای یک فیلم در چند سال اخیر بی سابقه بوده تا حدی که ذهن مخاطب برای هر حرکت یا کلمه معمولی که از زبان عطاران و عزتی در این فیلم شنیده یا دیده می شود، دنبال ارتباط آن با یک عبارت یا رفتار جنسی می گردد!

این ماجرا برای بعضی جوانان که قهقهه شان تمام سالن را پر می کرد، هرچند نامناسب ولی جذاب به نظر می آید اما شرایط برای تماشاگرانی که با خانواده می آیند، با تاسف، خجالت و البته گاهی خنده های یواشکی سپری می شود. حالا که به نظر می رسد ذائقه مخاطبان سینمایی کشور به این سمت رفته یا هدف تعدادی از سینماگران، تغییر ذائقه سینمادوستان به این سمت و سو است، باید درباره محتوای چنین فیلم هایی اطلاع رسانی درست شود تا حداقل پدر و مادرهایی که با فرزندان نوجوان و حتی جوان شان در سالن حاضر می شوند، غافلگیر نشوند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه خواننده پاپ به دختر تهرانی در دربند + تصاویر و جزئیات دستگیری

زنی در دعوا بینی زنی دیگر را با دندان کند و خورد+ عکس

تجاوز ابوبکر بغدادی به مردان زندانی /  دختر امریکایی از تجاوز وحشیانه گفت

در پارتی شبانه گنده لات های مازندران چه گذشت؟! + جزییات

محمد حسین فنایی در زاهدان شهید شد + جزییات

وحشت از مرگ در 3 برج بلند کرج! / علت چیست؟! + عکس

سم مورچه برای رهایی از غر غر های زنانه + عکس

مجازات زندان برای مادری که دخترش را فروخت + عکس

آخرین خبر از زنان اسید سوخته اصفهان/ خبری از دستگیری اسیدپاش سریالی نیست

سلفی تلخ زن و شوهر لاکچری با جسد پسر 4 ماهه شان+عکس

تصویر لحظه کتک خوردن دزد هفت تیرکش بانک از مردم وام ندادند دزد شدم + گفتگو

تجاوز مهراب در خانه مجردی اش به زهرا! / من عاشق بودم اما..

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟