همکاری هیجان انگیز دو ستاره محبوب سینما +عکس

تام کروز و دواین جانسون دو بازیگر Actor محبوب در هالیوود محسوب می شوند. این دو بازیگر تمایل دارند در یک فیلم مشترک بازی کنند. فیلم های هالیوودی سعی می کنند با استفاده از سوپراستارها به فروش بالایی در باکس آفیس دست پیدا کنند.

این دو بازیگر پولساز در فیلم های پرفروش زیادی بازی کرده اند که برای مثال می توان به جومانجی و یا ماموریت غیر ممکن اشاره کرد.

تام کروز در مصاحبه با ET کشور کانادا به این موضوع اشاره کرد که به همکاری با دواین جانسون علاقه دارد. پس از این مصاحبه دواین جانسون در حساب توییترش نسبت به این موضوع از خود تمایل نشان داد.

یکی از کلیدهای موفقیت تام کروز را می توان در شخصیت جسورانه و بازی ماهرانه وی جستجو کرد. مجموعه ماموریت غیر ممکن یکی از مطرح ترین فیلم های تام کروز به حساب می آید. در آینده نزدیک جدیدترین سری از این فیلم، ماموریت غیر ممکن: فال اوت بر روی پرده سینما Cinema می رود.

در صورتی که همکاری تام کروز و دواین جانسون به حقیقت بپیوندد، این دو بازیگر می توانند در فیلم های مشترک زیادی به ایفای نقش بپردازند.

یکی از فیلم هایی که این دو بازیگر می توانند در آن با یکدیگر همکاری داشته باشند، فیلم Red Notice است. در این فیلم دواین جانسون و گل گدوت حضور دارند. بر اساس گزارش ها عوامل این فیلم به دنبال یک بازیگر مرد جدید در این فیلم هستند که تام کروز می تواند این نقش را بر عهده بگیرد. همکاری تام کروز و دواین جانسون در یک فیلم احتمالا باعث موفقیت آن شده و فروش بالا در گیشه را تضمین می کند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟