محاکمه بزرگ‌ترین قاتل زنجیره‌ای در سینماها

فیلم جنجالی «گاسنل: محاکمه بزرگ‌ترین قاتل The Murderer زنجیره‌ای آمریکا» با موضوع زندگی پزشک Doctor کلینیک سقط جنین مجوز نمایش در سینماها را دریافت کرد.

این فیلم که داستان واقعی محاکمه سال 2013 دکتر کرمیت گاسنل را روایت می‌کند، به دلیل شکایت قاضی Judge این دادگاه جنجالی و پرحاشیه تا آستانه توقیف پیش رفت اما پس از آنکه سازندگان «گاسنل» با قاضی جفری پی ماینهارت کنار آمدند، پروانه نمایش عمومی فیلم صادر شد. پروژه ابتدا قرار بود در قالب تلویزیونی تولید شود اما دکتر گاسنل بیش از دو میلیون دلار سرمایه از مردم جمع‌آوری کرد و فیلم سال 2015 کلید خورد.

دکتر گاسنل که از اوایل دهه 1970 یک کلینیک سقط جنین را در پنسیلوانیا راه‌اندازی کرده بود، بارها متهم به سقط غیرقانونی در شرایط غیربهداشتی شده بود. تا اینکه سرانجام سال 2011 به اتهام قتل Murder هفت جنین در آخرین ماه‌های بارداری دستگیر و دو سال بعد محکوم شد. یکی دیگر از جرایم این پزشک جنایتکار، کشتن Killing غیرعمد کارنامایا مونگار در 2009 بود که ظاهرا برای انداختن جنین خود به کلینیک مراجعه کرده بود.

نیک سیرسی روی صندلی کارگردانی «گاسنل: محاکمه بزرگ‌ترین قاتل زنجیره‌ای آمریکا» نشسته و دین کین در آن نقش کارآگاه پرونده پزشک جنایتکار را ایفا کرده است. ارل بیلینگز هم به نقش دکتر گاسنل ظاهر می‌شود. بر اساس آنچه در سایت معتبر imdb آمده، این فیلم جنجالی پاییز آینده روانه پرده سینماهای آمریکا می‌شود.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟