پرفروش ترین بازیگر سینما در آسمانخراش +عکس

فیلم "آسمانخراش" 11 ژوئیه 2018 اکران بیم المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

دواین جانسون یکی از پرکارترین بازیگران حال حاضر سینمای هالیوود به تازگی بازی در فیلم سینمایی Movie "آسمانخراش" به کارگردانی "راوسون مارشال" را به اتمام رسانده است.

علاوه بر دواین جانسون، پابلو اسکریبر، نوح جانسون، برایان مان، کویم رنکین، تژی ما، مت اولری و نوو کمپبل از جمله سایر بازیگرانی هستند که در فیلم "آسمانخراش" به ایفای نقش پرداخته اند. جانسون در حال حاضر اکران فیلم سینمایی "داد و بیداد" را در هالیوود دارد.

فیلم سینمایی "داد و بیداد" به کارگردانی "برد پیتون" در نخستین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل 21.5 میلیون دلار در رتبه دوم جدول فروش ایستاد.

آسمانخراش

این فیلم بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده و ماجرای نابودی یک شهر توسط موجودی غول پیکر را روایت می کند که در این فیلم یک میمون بزرگ است.

"دواین جانسون" بازیگر Actor مطرح و ثروتمند سینمای هالیوود که این روزها فیلم سینمایی "جومانجی 2" را روی پرده دارد در نقش اصلی این فیلم به نام "دیویس" بازی کرده است.

"جوی مانگلیو"، "دنی اکرمن"، "جک کواد"، "برنی هیل"، "جفری دین مورگان"، "نائومی هریس" و "جک لسلی" از جمله سایر بازیگرانی هستند که در کنار دواین جانسون به ایفای نقش پرداخته اند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟