حجم ویدیو: 1.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

این فیلم در سایت IMDB از کاربران نمره ۸/۸ و از منتقدین سایت متاکریتیک نمره ۶۸ را به‌دست آورده.

کارگردان فیلم برادران روسو و نویسنده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بر پایهٔ گروه خیالی انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس است. این فیلم(نوزدهمین ساخته مارول) دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) محسوب می‌شود.

فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرده و در زمینه‌های بازیگری، جلوه‌های ویژه، توازن احساسی موجود در فیلم و صحنه‌های اکشن ستایش شده است. البته بعضی از منتقدین نسبت به فیلم نظر منفی داشته و به خصوص زمان بسیار طولانی آن را جزو نقاط ضعف فیلم دانسته‌اند.

فیلم هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ، هشتمین فیلم پرفروش در آمریکا و چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما Cinema است. فیلم در هفته اول اکران خود ۶۴۱ میلیون دلار فروخت و رکورد پرفروش‌ترین فیلم در هفته اول را نیز به‌نام خود ثبت کرد.

از نکات جالب پیش از فیلمبرداری این بوده که به تام هولاند در نقش پیتر پارکر«مرد عنکبوتی» اجازه داده نشده فیلمنامه را بخواند. ظاهرا او در آخرین فیلم از مجموعه مرد عنکبوتی رازهایی از فیلم را حین فیلمبرداری برملا کرده بوده!اکران فیلم از ۲۳ آوریل در آمریکا آغاز شده است.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟