انتخاب بازیگران زن در سینمای ایران سالم نیست

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه بازیگرانی مثل من دیگر در سینما Cinema جایگاهی ندارند. ما زمانی جایگاه خواهیم داشت که فرهنگ بازیگری و معیارهای انتخاب افراد برای نقش مشخص باشد. بازیگری امروز فقط دلقک بازی شده است.

بازیگر سریال "پرستاران" معیارهای بازیگری در ایران را اینگونه توصیف کرد: سینمای ایران هیچ معیاری ندارد. برای بازی در سینما یا باید چشم و ابروی زیبایی داشته باشید و یا از خودتان طنازی نشان دهید. در سینمای ایران اگر بخواهید با حفظ آبرویتان کار کنید همیشه بیکارید.

وی شرایط انتخاب بازیگران در سینما را ناسالم دانست و ادامه داد: شک نکنید انتخاب بازیگران مخصوصاً بازیگران زن در ایران سالم نیست و یک مافیای عظیم سینما را هدایت می کند. اینها سینمای ایران از نظر اخلاقی نابود کرده و زیر سوال برده اند.

بازیگر سریال "دودکش" با اشاره به اتفاقات بد پشت صحنه سینما تاکید کرد: اگر هوشمند باشیم به هیچ وجه نه خود و نه اطرافیان خود را به وادی بازیگری نمی‌بریم زیرا فضای سینما سالم نیست و بازیگری هم تعریف خود را از دست داده است.

 

وی درباره حضور بازیگری مسن و تازه در برخی فیلمها افزود: اینها می خواهند خودشان را مطرح کنند و بگویند من از چوب بازی می گیرم. بله شاید بشود از چوب بازیگر Actor ساخت اما آن اصالت و شرف بازیگری کجا رفته است؟. اینها به بهای بیکاری من و امسال من از چوب بازی می گیرند. من متاسفم برای سینمایی که اینگونه بازیگران انتخاب می شوند.

معینی با اشاره به زندگی سخت بازیگران پیشکسوت خاطرنشان کرد: باورتان نمی شود که بازیگران قدیمی و پیشکسوت در چه شرایط اسفباری زندگی می کنند. وقتی همه این بازیگران بیکار شده و در خانه منزوی شده اند مگر می شود از شرف و شعور بازیگری حرف زد؟. ما کارگردانان شریفی داریم اما بازی سینما بازی پلیدی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟