بازیگر معروف زن به خاطر شوهرش دیگر بازی نمی‎کند

مهوش وقاری بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در خصوص حال این روزهای همسرش محسن قاضی Judge مرادی گفت: خدا را شکر حال او خوب است و تغییر خاصی در این مدت نداشته است.

وی افزود: متاسفانه خانه سینما هیچ کاری برای ما هنرمندانی که سال‌هاست فعال هستیم، انجام نمی‌دهد. در این مدت هیچ فردی از مدیران و دست‌اندرکاران جویای احوال اقای قاضی مرادی نبوده است.

وقاری در خصوص دعوت همکاران برای دیدن تئاتر اظهار داشت: در این مدت دوستان برای تماشای تئاتر از ما دعوت می کنند؛ البته آماده کردن آقای قاضی مرادی طول می کشد اما برای تغییر روحیه اش مفید است.

وی افزود: محسن در جمع همکاران و قرار گرفتن در جریان اتفاقات روز را دوست دارد؛ زمانی که در جمع نسل جوان تئاتر قرار می گیریم از آنها انرژی مثبت دریافت می کنیم و آنها هر تئاتری که به تماشای آن رفته ایم را تقدیم محسن کرده اند.

وقاری در خصوص پیشنهاد های اخیر خود بیان کرد: امسال چند پیشنهاد خوب برای بازی در تئاتر و تلویزیون داشتم، اما متاسفانه به دلیل اینکه نمیتوانستم همسرم را تنها بگذارم این پیشنهاد ها را قبول نکردم. البته عوامل پشت صحنه این کارها خیلی لطف داشتند و هماهنگی خوبی با من داشتند، اما در نهایت من نتوانستم در این پروژه ها حضور پیدا کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟