سحر دولتشاهی به دبی می رود +فیلم
حجم ویدیو: 7.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

در این دوره از جشنواره علاوه بر دولتشاهی، سه فیلم "آذر" به کارگردانی محمد حمزه‌ای، "بدون تاریخ، بدون امضاء" ساخته وحید جلیلوند و "لِرد" از محمد رسول‌اُف در بخش سینمای جهان این رویداد سینمایی به روی پرده می‌روند.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دبی از ٦ تا ١٣ دسامبر (١٥ تا ٢٢ آذر) در امارات متحده عربی برگزار می‌شود و امسال میزبان بیش از ١٤٠ فیلم از سراسر جهان است.

سحر دولتشاهی بازیگر موفق سینمای ایران که شانس همکاری با بسیاری از کارگردانان سرشناس از جمله اصغر فرهادی، رسول ملاقلی پور، بهرام بیضایی، بهروز افخمی، عباس کیارستمی، کمال تبریزی و بهرام توکلی را داشت نخستین بار با فیلم "متروپل" ساخته مسعود کیمیایی در نقشی پررنگ و تاثیرگذار بیشتر دیده شد و پس از آن با بازی در "مستانه" و در نقش نخست توانایی های خود را به نمایش گذاشت. سیر رو به رشد او بعد از آن با آثاری چون "عصر یخبندان"، "مرگ ماهی"، "نیمرخ ها"، "وارونگی" و "بارکد" ادامه یافت.

بازی او در فیلمهای "دلم می خواد"، "ارادتمند؛ نازنین، بهاره،تینا"، "رضا" و "چهارراه استانبول"، هنوز به نمایش در نیامده و انتخابش با این کارنامه و نیز تسلطش به زبان انگلیسی، نشانه شناخت جشنواره از سینمای ایران است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟