عجیب است که مالاریا خوب نمی فروشد +فیلم
حجم ویدیو: 4.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

عجیب است که "مالاریا" با عدم استقبال تماشاگر روبه رو شده است. اگر سابقه پرویز شهبازی و فیلم های او با مضامین ملتهب اجتماعی را در نظر بگیریم و قصه های پرکشش آنها را از "نفس عمیق" تا "دربند" نباید این اتفاق می افتاد.

بازیگران خوبی هم برای دیده شدن داشته است. از ساعد سهیلی که هرگاه در فیلمی بازی کرده مورد توجه قرار گرفته تا آذرخش فراهانی برادر شقایق و گلشیفته و فرزند بهزاد فراهانی که به اندازه کافی بازی اش می توانست کنجکاوی برانگیز باشد و آزاده نامداری با حواشی که درباره اش به وجود آمد در نخستین نقش سینمایی اش همه پتانسیل دیده شدن داشتند. در جشنواره های جهانی هم که کلی سروصدا کرد اما چه شده که این گونه شده. سینماست و غیر قابل پیش بینی.

اول که برای تماشای فیلم به سینما مراجعه کردم مسئول فروش گیشه گفت بلیط نداریم. گفتم تمام شده، گفت شما تنها تماشاگر فیلم هستید و حداقل تعداد باید به هفت نفر برسد. غم انگیز بود وقتی کارنامه فیلمسازی را دوست داری. امروز اما موفق شدم ببینم.

توصیه می کنم فیلم خوب "مالاریا" را بدون پیش داوری حتما روی پرده ببینید و با تلخی ها و سرخوشی هایش همراه شوید. قصه و حرفش بسیار ارزش همراه شدن دارد و امکان ندارد پایان حیرت انگیزش را بتوانید پیش بینی کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟