پایان کار شرور مسلح در خاش

به گزارش رکنا، سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در پی گزارش‌های مردمی و اطلاعات واصله مبنی بر این که شروری مسلح پس از آزادی از زندان اقدام به شرارت مسلحانه، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی، قدرت نمایی با سلاح، حمل سلاح گرم، زورگیری، راه اندازی نزاع‌های دسته جمعی و عربده کشی می‌نماید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اطلاعات شهرستان خاش قرار گرفت.

او افزود: تحقیقات پلیس اطلاعات برای دستگیری این شرور تحت تعقیب ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد این شرور در سطح شهرستان بدست آمد.

دستگیری شرور مخوف خاش توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: سرانجام مأموران، با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را در ارتفاعات "ایرندگان" شناسایی و شب گذشته تیم عملیات پلیس اطلاعات خاش طی هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟