عامل شرارت‌های سریالی در سراوان دستگیر شد

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی فردی مسلح در شهرستان سیب و سوران و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت نمایی با سلاح، حمل سلاح گرم، زورگیری، راه اندازی نزاع‌های دسته جمعی و عربده کشی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: تحقیقات پلیس برای دستگیری این شرور تحت تعقیب ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد این شرور در سطح شهرستان بدست آمد.

دستگیری شرور با عملیات ضربتی و پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران، با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و شب گذشته تیم‌های عملیات ویژه پلیس سیب و سوران طی هماهنگی قضائی با حضور در محل در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری گفت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور یک عدد نارنجک جنگی به همراه یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی دیگر بدست آمد.

او با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلال گران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟