" رئیسی" قطار انقلاب را به ریل اصلی خود بازمی‌گرداند / ریشه فساد در دولت است
حجم ویدیو: 78.57M | مدت زمان ویدیو: 00:10:45

انتخابات 1400 / عصر امروز همایش اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر و استان تهران ، در دفتر مرکزی این ستاد در خیابان بخارست تهران برگزار شد.

تجمع هواداران آیت الله رئیسی روز سه شنبه در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی رکنا، عصر امروز اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهر و استان تهران برای تبیین مواضع و بررسی برنامه های دو هفته باقیمانده از فرصت تبلیغات انتخابات گرد هم آمدند.

مراسم ستاد مرکزی آیت الله رئیسی

در ابتدای این همایش، بهمن آبادی، جانشین رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی از برگزاری مراسم تجمع هواداران این نامزد انتخابات 1400 در روز سه شنبه 19 خرداد خبر داد و گفت: این مراسم هم باید با رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی برگزار شود و هم باید زمینه ایجاد موجی از تبلیغات انتخاباتی تا روز انتخابات را فراهم کند.

وی افزود: پیش از برگزاری مراسم تجمع، ورزشکاران و کاروان های خودرویی و موتوری از میدان فردوسی تا میدان امام حسین (ع) حرکت می کنند. همچنین با توجه به شرایط کرونایی کشور، در روزهای آتی کاروان های ورزشی، خودرویی و موتوری دیگری نیز مراسم هایی را برای اعلام حمایت از آیت الله رئیسی برگزار خواهند کرد.

دولت فعلی قطار انقلاب را از ریل خود خارج کرد

محمدحسن نامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم محمود احمدی نژاد و رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان تهران نیز در این مراسم با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران وارد گام دوم انقلاب شده است، عنوان کرد: وعده های دروغین دولتمردان به مردم به‌ویژه در چهار سال دوم دولت فعلی، باعث شد قطار انقلاب کاملا از ریل خارج شود و اکنون کشور ما به فرد شایسته ای نیاز دارد که بتواند با همت بالای خود و با تعیین یک هیات دولت بسیار جوان که بتواند به صورت شبانه روزی برای مردم کار کند، این قطار را به ریل اصلی بازگرداند.

وی افزود: هدف ستاد انتخاباتی آقای رئیسی، این نیست که ما ایشان را به مردم معرفی کنیم، چون آقای رئیسی برای همه مردم معرفی شده است؛ بلکه آقای رئیسی در این راه گام گذاشته است و ما به دنبال ایشان حرکت می کنیم تا مردم را همراه کنیم.

نامی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های عظیم موجود در ایران اشاره کرد و گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری، از 8.2 تا 11.2 درصد از منابع طبیعی جهان در اختیار ماست و این در حالی است که فقط یک درصد جمعیت دنیا در ایران زندگی می کنند. در این شرایط ما باید مدیران لایقی داشته باشیم که این منابع را به ثروت تبدیل کنند و در اختیار مردم بگذارند.

مراسم ستاد مرکزی آیت الله رئیسی

نگاه ویژه رئیسی به روابط با همسایگان و کشورهای شرقی

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان تهران همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای کشور برای تجارت با همسایگان اظهار داشت: ایران دارای 31 استان است که 16 استان آن را استان های مرزی تشکیل می دهند و در مجموع ما به صورت آبی و خاکی با 15 کشور همسایه ایم. این موضوع ظرفیت بسیار بزرگ اقتصادی را برای کشور فراهم می کند که دولتمردان باید از آن استفاده کنند؛ اما متاسفانه در دولت کنونی با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم برقراری ارتباط تجاری مناسب با همسایگان، به این ظرفیت عظیم بی توجهی شد.

وی با تاکید بر این که جهان غرب از ارتباطات مناسب ایران و کشورهای شرقی هراس دارد، عنوان کرد: نگاه آیت الله رئیسی به همسایگان و حوزه های ژئوپلتیک که بیشترین جمعیت دنیا را در خود جای داده، نگاه ویژه ای است و حتما ما باید تغییرات لازم را در روابط سیاسی‌مان با کشورهای مختلف اعمال کنیم.

نامی همچنین به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم داشتن نگاه توسعه سیاسی به شرق در میان دولتمردان اشاره کرد و گفت: حضرت آقا 9 سال پیش این نگاه را برای توسعه سیاسی ایران مطرح و تاکید کردند که ورود چینی ها به خلیج فارس موجب سقوط هژمونی آمریکا در منطقه خواهد شد؛ اما از همان زمانی که این نگاه توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد، غربی ها تبلیغات وسیعی را علیه برقراری روابط مناسب میان ایران و چین به راه انداختند.

رئیسی را در فضای مجازی تخریب می کنند

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان در شبکه های اجتماعی برای دلسرد کردن مردم از انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: فضای مجازی، فضای مخربی است که در آن دشمنان ما تلاش می کنند تا از حضور مردم در پای صندوق های رای جلوگیری کنند. همان طور که در دوره گذشته نیز برخی مردم را با همین تبلیغات سوء در شبکه های اجتماعی فریب دادند.

نامی در این راستا به مطرح شدن شائبه کشیده شدن دیوار در پیاده‌روها بعد از رئیس جمهور شدن آیت الله رئیسی در انتخابات 96 اشاره کرد و گفت: یادمان نرفته است که در دوره قبلی شایعه کردند که اگر آقای رئیسی رئیس جمهور شود، در پیاده‌روها دیوار کشیده خواهد شد. همچنین یادمان نرفته است که گفتند اگر ما بیاییم، پاسپورت ایرانی ارزش پیدا می کند و اگر آقای رئیسی پیروز شود، قیمت دلار به 5 هزار تومان می رسد. این در حالی است که در دوره خودشان، قیمت دلار به 32 هزار تومان نیز رسید. آیا نرخ دلار در کشور ما با این حجم از ثروت های طبیعی باید این گونه باشد؟

ریشه فساد باید در دولت خشکانده شود

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان تهران در بخش دیگری از صحبت هایش روسیه را به لحاظ توان دفاعی و فضایی بسیار قوی تر از آمریکا توصیف کرد و گفت: همین سه ماه پیش بود که روسیه یک پرده لیزری را کنار یک ناو آمریکا در دریای مدیترانه قرار داد و آمریکایی ها هیچ حرکتی در پاسخ به آن نتوانستند انجام دهند. این مساله نشان می دهد که قدرت روسیه بسیار بالاست.

نامی ادامه داد: اما همین رئیس جمهور همین کشور روسیه با وجود قدرت بالای کشور خود، وقتی به ایران می آید، در مقابل رهبر معظم انقلاب چهار زانو می نشیند. این مساله بسیار ارزشمند است و نشان می دهد که ما دارای قدرت خاصی هستیم.

وی البته بنای اصلی قدرت جمهوری اسلامی را مردم دانست و عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مورد نظر رهبر معظم انقلاب قرار دارد و همه باید در این ماموریت که یک وظیفه شرعی و میهنی است، شرکت کنیم. البته برای ایجاد موج تبلیغاتی، لازم است که حضور میدانی هواداران آیت الله رئیسی در کف خیابان ها دیده شود.

مراسم ستاد مرکزی آیت الله رئیسی

 

نامی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا درباره علت تصمیم رئیسی برای کوچ از دستگاه قضایی به دستگاه اجرایی برای مبارزه با فساد گفت: امروزه منشاء هر فسادی که در کشور رخ می دهد، دولت، شهرداری ها و بقیه دستگاه های اجرایی هستند. بنابراین ریشه فساد باید در دولت خشکانده شود.

 

وی افزود: اگر به‌درستی بررسی کنیم، ریشه تمام فسادها در دولت بوده است؛ مثلا یک مدیر دولتی، رشوه گرفته و امتیازی را خلاف قانون به یک فرد اعطا کرده است. یا مثلا یک مدیر دولتی دیگر، رشوه گرفته است و جلوی اجرای قانون را گرفته یا قانون را دور زده است. بنابراین منشا فسادها دولت است و آقای رئیسی هم به همین خاطر می خواهد برای مبارزه با فساد در دستگاه اجرایی حضور پیدا کند.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با پیروز شدن رئیسی در انتخابات پیش رو، سطح آزادی های اجتماعی، آزادی رسانه ها و آزادی بیان در کشور کمتر خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: کمرنگ شدن آزادی های مردم و رسانه ها در صورت رئیس جمهور شدن آقای رئیسی، تبلیغات سوئی است که از طرف دشمنان انجام می شود؛ چراکه صهیونیسم و استکبار جهانی به محض این که احساس می کند فردی قرار است مسئولیت کشور را برعهده بگیرد که می تواند شرایط مردم را به سطحی که درخور آن هستند، برساند، به این گونه تبلیغات و تخریب ها در فضای مجازی دست می زنند.

نامی در ادامه تاکید کرد: من به شما قول می دهم که نه تنها آزادی بیان و آزادی های اجتماعی کشور در صورت پیروزی آقای رئیسی در انتخابات کم نخواهد شد، بلکه آیت الله رئیسی برخلاف تخریبی که مسئولان دولت فعلی در انتخابات گذشته علیه ایشان انجام دادند، برای آزادی های اجتماعی اهمیت ویژه ای قائل هستند و باید مردم عزیز دقت کنند که فریب این تبلیغات سوء را نخورند.

مراسم ستاد مرکزی آیت الله رئیسی

دشمن از پیروزی آیت الله رئیسی هراس دارد

رشیدی، مسئول هماهنگ کننده ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان تهران نیز در همایش امروز با تاکید بر این که ایران دارای نشانه های یک قدرت جهانی است، اظهار داشت: تمام کارشناسان سیاسی، نظامی و امنیتی بر این نکته تاکید دارند که جمهوری اسلامی یک قدرت جهانی است؛ ریشه این قدرت نیز به مسائلی از جمله موقعیت استراتژیک جغرافیایی مناسب کشور ما، ارتباط موثر ایران با محور مقاومت و البته اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی بازمی‌گردد.

وی با تاکید بر این که استکبار جهانی از پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات پیش رو هراس دارد، گفت: استکبار جهانی از پیشرفت ایران در صورت به دست گرفتن قدرت اجرایی توسط آقای رئیسی هراس دارد و می ترسد که در آن صورت، جمهوری اسلامی به الگویی برای زندگی همه عالم تبدیل شود. دشمنان از این هراس دارند که نیروهای باانگیزه و جهادی که دلشان در گرو درد مردم است، کار را به دست بگیرند و به الگویی برای همه عالم تبدیل شوند.

رشیدی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که خدای متعال توقیف دهد و با همت بلند همه مردم، امورات اجرایی کشور به دست آیت الله رئیسی سپرده شود و تا چند وقت دیگر همه بتوانیم جشن پیروزی و موفقیت نیروهای جهادی را برگزار کنیم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمدحسین خودکار
آیا این خبر مفید بود؟