لیست 210 نفری جهادگران برای انتخابات شورای شهر تهران

به گزارش رکنا، وهاب عزیزی درباره لیست جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات شورای شهر تهران، گفت: در آستانه انتخابات 1400 یک فراخوان عمومی از نامزدهای شورای اسلامی شهر تهران انجام گرفت که در یک نوبت تعداد ۶۰۰ رزومه و درخواست حضور در لیست جهادگران و در نوبت بعد ۲۰۰ رزومه واصل شد. پس از انتشار یک لیست ۳۱۳ نفری از نامزدها و دریافت نظرات شهروندان محترم تهران، اکنون لیست ۲۱۰ نفری برای نظر خواهی از شهروندان اعلام می‌شود.

دبیرکل جهادگران گفت: این لیست ۲۱۰ نفری از طریق فضای رسانه‌ای و شبکه اجتماعی در سطح وسیع منتشر می‌شود. عموم شهروندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام دبیرکل جهادگران نسبت به نامزد مورد علاقه خود رای و نظر دهند. لیست نهایی جهادگران با لحاظ کردن رای و نظر شهروندان انتخاب خواهد شد.

عزیزی تصریح کرد: هدف از انتشار این لیست ایجاد شور انتخاباتی و کمک به روشن تر شدن فضای انتخابات است. معتقد هستیم وظیفه اصلی جریان‌های سیاسی کمک به افزایش مشارکت و برگزاری پرشور انتخابات است. حضور حداکثری مردم پای صندوق رای موجب اقتدار ملی در سطح جهانی می‌شود. بنابراین از همه نامزدهای و اعضای ستادهای انتخاباتی در خواست می‌کنیم هدف غایی و نهایی را برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور با مشارکت حداکثری در نظر بگیرند و پیروزی فرد یا جریان مورد نظر در اولویت بعدی باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:ایرنا

کدخبر: 689679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟