دو قطبی خاتمی _ احمدی نژاد مزه دارد و باقی دوقطبی‌ها خاله‌بازی است !

به گزارش رکنا، دوماه دیگر انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می شود که هنوز تنور انتخابات گرم نشده است .

مردم در سال‌های گذشته برای مملکت و کشورشان پای صندوق‌های رای آمدند اما زمانی که از سوی فرد منتخب شده، نتیجه‌ای ندید؛ رغبت و انگیزه‌ای برای حضور مجدد در انتخابات نخواهد داشت.

در حال حاضر نیز با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در زندگی های مردم مشاهده می شود و عدم رفع و حل آنان، مشارکت در انتخابات 1400 ضعیف به نظر می‌رسد. متاسفانه تحریم‌ها و فشارهای حداکثری، عدم گشایش اقتصادی و ... به شور انتخاباتی مردم ضربه‌های زیادی وارد کرد و با توجه به زمان باقی مانده به انتخابات‌ نمی‌توان به مردم اثبات کرد که مشکلات حل می‌شوند.

در انتخابات‌های گذشته نیز دوقطبی‌های منفی مانند وقایع سال ۸۸ و دوقطبی‌های مثبت و سازنده‌ای شکل گرفته است. در حال حاضر مردم تصورشان از ایجاد فضای دو قطبی، تشکیل یک دعوای زرگری بوده که برای تحریک و مشارکتشان در انتخابات است. تا به الآن تصمیم جدی از سوی مردم برای حضور در انتخابات وجود ندارد. اگر قرار باشد فضای دو قطبی برای انتخابات شکل بگیرد، فقط دو قطبی خاتمی_ احمدی نژاد مزه دارد و باقی دوقطبی‌ها خاله‌بازی است.

مردم اگر احساس کنند که واقعا رای ‌می دهند؛ پای صندوق آرا حاضر شده و مشارکت بالا می رود. البته هرکسی هم کاندیدا شود، نمی تواند تنور انتخابات را داغ کند و مردم را پای صندوق‌ها بکشاند. در انتخابات ۱۴۰۰ نیز خیلی از دوستان مزه‌ای برای مردم ندارند. البته اگر ابراهیم رئیسی، اعلام کاندیداتوری کند، فرد دیگری برای انتخابات نامزد نشود بهتر است؛ زیرا فضا صددرصد برای آقای رئیسی فراهم و هماهنگ است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی-  نماینده مجلس دهم آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟