۳ میلیون یارانه بدهید تا رأی بدهم /چرا نظارت استصوابی؟

به گزارش رکنا، استقبال سرد مردم از انتخابات مجلس یازدهم تجربه ای بود که تلاش می شود در انتخابات 1400 تکرار نشود. اما چطور و چگونه؟

در همین راستا خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود که «پیشنهاد شما برای افزایش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟»

ردپای احمدی نژاد در نظرخواهی

در همین راستا، برخی از کاربران خبرآنلاین خواستار حذف نظارت استصوابی بوده و از شورای نگهبان خواستند محمود احمدی نژاد را تایید صلاحیت کند. مثلا، توسی نوشت:« حل اختلافات در نظارت استصوابی و حصرسران اصلاحات و رونق بورس و اقتصاد و معیشت مردم و شفاف سازی همه نهادها در مشارکت مردم در انتخابات و راهپیمایی ها موثر است.»

مهدی نوشت:« اول حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان ، دوم برگزاری انتخابات شفاف و با شرط محکم و بدون برگشت تایید الکترونیکی کد ملی فرد رای دهنده ، سوم حذف بسیاری از شرایط من درآوردی مجلس برای ثبت نام کاندیداها مثل حداقل سن.» ماجد کعب فرد هم نوشت:« حضور آیت الله رئیسی و دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات.»

کاربری هم که نامش را منتشر نکرده است، نوشت:« تایید صلاحیت احمدی نژاد باعث حضور موافق و مخالف های زیادی میشه مشارکت هم میره بالا.» کاربی هم نوشت:« حذف نظارت استصوابی.»

کابری هم نوشت:« رفع حصر و لغو نظارت استصوابی و حذف شورای نگهبان انتخابات و حضور همه جریان ها و گرایش های سیاسی به ویژه محمد خاتمی و محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی

۳ میلیون تومان یارانه بدهید !

در این میان، برخی از کاربران از مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه کردند. به طور مثال، موسی پنده نوشت:« اصوال گرا، اصلاح طلب، اعتدال، همه اینها بازی با الفاظ هست. همه تان یکی هستین. مردم همانند انتخابات گذشته رای نمیدن. به چی رای بدن. به صف مرغها. به گرونی دارو. به کمبود مواد غذایی ‌شرم نمی کنید دوباره رای می خواهید.»

فقیر هم نوشت:« یارانه کمکی در حد ماهیانه سه میلیون تومان بدهند حتما شرکت می کنم!» کاربری نیز نوشت:« مشارکت بالای مردمی !!؟ ۲ماه به انتخابات مونده اینقدر پر شور و هیجان بالای هست که هنوز کاندیدا ها مشخص نشدند !!! در هر صورت مشکل کشور شعار زدگیست همه دنیا سیاست خودشونو جهت اقتصاد و رفاه مردم خودشون قرار میدند کشور ما بر عکس پول و ثروت مردم ایران را جهت پیش برد سیاست غلط خود خرج میکنند بدون اینکه بابت آن از مردم سوالی بشه !!!؟؟»

محمد جواد نوشت:« یک کلمه: رفع تبعیض و فساد و گرانی و حل مشکلات اقتصادی مردم که با آمدن یک دولت جوان و مومن؛ نه به دولت لیبرال و پیر و خسته.»

فردی هم نوشت:« هر که آمد عمارتی نو ساخت، وقت رفتن ....»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟