نقش‌آفرینی موسوی خوئینی‌ها و رئیس دولت اصلاحات در انتخابات 1400

به گزارش رکنا، حضور آقای خوئینی‌ها در مجمع اجماع‌ساز هم بسیار امر خوبی است و باید به فال نیک بگیریم زیرا حضورش مغتنم و است و او یکی از سرمایه‌های جبهه اصلاحات است و حتما همه اصلاح‌طلبان از اینکه او یکی از اعضای حقیقی مجمع اجماع‌ساز باشد، استقبال می‌کنند».

و ادامه داد: «آقای موسوی خوئینی‌ها حتما می‌توانند به پرشور شدن انتخابات کمک کنند و نقش‌آفرینی او می‌تواند مردم را انتخابات امیدوار کند».

این فعال سیاسی درباره اینکه برخی می‌گویند کنشگری انتخاباتی موسوی خوئینی‌ها باعث تندشدن فضای انتخابات می‌شود، اظهار کرد: «من به هیچ وجه قبول ندارم حضور او باعث تندتر شدن فضای انتخابات می‌شود.

او شخصیتی است که از قبل تا بعد از انتخابات فعالیت سیاسی کرده است و یکی از یاران نزدیک امام(ره) بوده است. حضور آقای خوئینی‌ها باعث پرشور شدن انتخابات و نه تندشدن آن می‌شود. آقای خوئینی‌ها نماد اصلاح‌طلبی است و کسانی او را تخریب می‌کنند از نقش‌آفرینی‌اش در انتخابات می‌ترسند زیرا این احتمال را می‌دهند که با فعالیت بزرگان اصلاحات سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان به میدان بیایند و در نهایت اصلاحات پیروز انتخابات شود. طبیعی است که با چنین تصوری فضا را مسموم می‌کنند و به آقای خوئینی‌ها اتهام تندروی می‌زنند که اصلا چنین موضوعی واقعیت ندارد . »آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟