دردسر یک نماینده مجلس به خاطر پرونده‌سازی‌های کاذب برای مسئولان دولتی

به گزارش رکنا، او از این قرارداد با عنوان فساد عظیم یاد کرده است. از بررسی تصویر قرارداد که موسوی لارگانی ذیل توییت خود منتشر کرده، کاملا روشن است که هیچ قرارداد شخصی بین شرکت فولاد مبارکه و خانم دکتر پروین داد اندیش، منعقد نشده و قرارداد مورد نظر، مربوط به همکاری پژوهشی و ارائه خدمات دانش‌بنیان، بین شرکت فولاد مبارکه و دانش آزاد واحد تهران-غرب است که خانم داد اندیش بعنوان رئیس این واحد دانشگاهی آن را امضا کرده است.

همچنین در سندی که موسوی لارگانی علاوه بر تصویر قرارداد منتشر کرده، کاملا روشن است که کمیسیون معاملات شرکت فولاد مبارکه، در پاسخ به معاونت خرید این شرکت، با توجه به موضوع و مندرجات قرارداد مورد نظر و آیین‌نامه معاملات فولاد مبارکه، با عقد این قرارداد بصورت ترک تشریفات موافقت نموده است.

یک منبع آگاه دولتی در این باره گفت: متاسفانه برخی نماینده های مجلس برای جبران عدم مقبولیت در میان مردم، به پرونده‌سازی‌های کاذب برای مسئولان دولت روی آورده‌اند. بازنمایی قرارداد قانونی که برای همکاری پژوهشی و تحقیقاتی بین یک واحد صنعتی و یک واحد دانشگاهی منعقد شده، بعنوان یک سند تخلف مالی مصداق بارز تهمت، افترا و نشر اکاذیب به منظور فریب افکار عمومی است.

یک منبع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-غرب نیز اعلام کرد که با توجه به اقدام آقای موسوی لارگانی به نشر اکاذیب و تلاش ایشان برای فریب افکار عمومی، این واحد دانشگاهی، پیگیری قضایی این دروغ‌پراکنی را در دستور کار قرار داده است.

منبع : ایرنا

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 647535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟