این کشور ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم نکرد

به گزارش رکنا، بعدازظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید و پس از آن به شهادت رسیدند.

آلمان هم به شهادت این دانشمند و مسئول بلند پایه ایرانی واکنش نشان داده و "هایکو ماس"، وزیر امور خارجه آلمان بدون محکوم کردن این اقدام تروریستی انزجار آور تنها همه را به حفظ خونسردی دعوت کرده و امروز شنبه در گفتگو با گروه رسانه ای "فونکه" از همه طرف ها درخواست کرد از اقداماتی که منجر به تشدید بیشتر اوضاع شود خودداری کنند.

آلمان هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی درباره این حادثه ندارد!

وی با اعلام اینکه آلمان هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی درباره این حادثه ندارد گفت: اما این مسئله واضح است که ترور محسن فخری زاده شرایط منطقه را تشدید می کند، آن همه زمانی که ما به چنین تشدید اوضاعی نیاز نداریم.

هایکو ماس در حالی این گونه و بدون محکوم کردن این ترور انزجار آور واکنش نشان داد که وزیر امور خارجه کشورمان بخصوص از اروپاییان درخواست کرده بود استانداردهای دوگانه شرم آور خود را کنار گذاشته و این حادثه تروریستی را محکوم کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟