زندانی شدن ترامپ  بعد از ریاست جمهوری اش / چه جرایمی دارد + جزییات

به گزارش رکنا، "آدام ارلی"، سخنگوی اسبق وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه گفت احتمال زندانی شدن دونالد ترامپ وجود دارد، زیرا او به علت جرائمی که پیش از ریاست جمهوری مرتکب شده، با شکایت‌های قضایی روبروست. اتهامات تجاوز جنسی و فرار مالیاتی علیه ترامپ مطرح است.

آدام ارلی افزود، اتهام دیگر علیه ترامپ مربوط به استفاده نادرست از پول‌های مربوط به تبلیغات انتخاباتی است. صرفنظر از اینکه ترامپ آیا می‌خواهد در انتخابات چهار سال دیگر نامزد شود یا نه، او در این مدت مجبور خواهد بود از خود در دادگاه‌ها دفاع کند حتی اعضای خانواده ترامپ هم با اتهاماتی روبرو هستند.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه آمریکا گفت، همانطور که همه بخش‌های ریاست جمهوری ترامپ متفاوت با عرف معمول در آمریکا بود، تعامل او با شکست در انتخابات هم متفاوت بود. وزرای کابینه و کارکنان کاخ سفید، همکاری با رئیس جمهور منتخب را آغاز خواهند کرد. بعید می‌دانم که ترامپ سخنرانی برای پذیرش شکست داشته باشد. همچنین بعید می‌دانم ضیافت شام مشترک ترامپ و بایدن در کاخ سفید برگزار شود. در هر صورت، ترامپ چاره‌ای جز بستن چمدان هایش و ترک کاخ سفید ندارد.

وی خاطر نشان کرد: دودستگی در آمریکا روشن است و این دودستگی در کشور بی سابقه است، درست است که بایدن ۷۴ میلیون رای به دست آورد، اما ترامپ هم ۷۰ میلیون رای دارد که بیش از شش میلیون رای از انتخابات قبلی بیشتر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟