محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران ضمن حمایت از بیانیه رهبر معظم انقلاب به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و در محکومیت این عمل نابخشودنی بیانیه ای صادر نمود که متن به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اولئک الذّین لعنهم الله فاصمّهم واعمی ابصارهم . افلا یتدبّرون القرآن ام علی قلوب اقفالها(آیه۲۳و۲۴ سوره محمد)

اهانت به صاحب رسالت و مبّشر انسانیت و معلم همیشه آموزنده ی اخلاق ، مهربانی و دشمن ظلم و آموزگار ظلم ستیزی که در طول عمر پر برکتشان اعاده ی حق از ظالمان و مستکبران زمان و منافقان نموده و برای تعلیم معنویت و انسانیت در سراسر جهان مبعوث گردیده بود اما امروز باز تولید همان ظالمان تاریک فکر و مستکبران سلطه طلب در چهره آزادی خواهان ضد آزادی بروز یافت و این نهایت سفاهت ، حماقت و عداوت این جماعت را با دنیای اسلام که جهان کمال خواهی و سعادت بشریت است می‌رساند.

کسانی که حاضرند برای بازگرداندن استعمار به بیروت سفر نموده و دستکش مخملی بر روی سر حادثه دیدگان لبنان بکشند اما وقتی خبر تبعیض ، نژاد پرستی و قتل ناجوانمردانه مردم مظلوم کشمیر و یمن و... می شود در خواب غفلت سنگینی فرورفته اند.

دین و رسالت پیامبر اکرم (ص) جز برای آزادگی و حق نبوده و نیست و نخواهد بود هدف از چنین دشمنی هایی چیزی جز مبارزه با انسانیت نیست و شاهد امثال آن به اسارت و بردگی گرفتن انسانهای مظلوم جهان است.

اقدام موهن و مشمئزکننده نشریه سیاهی نگاشت شارلی ابدو که به ظاهر خواهان آزادی بیان بوده و حاضر است به اعتقادات و تفکرات ۲۵ درصد جمعیت دنیا توهین کند و آنها را به سخره گیرد که این نشان از همین تفکر کج اندیشانی چون مکرون و اربابان مکرون است.

غربِ در قعر سیاهی، با ابزار نشریه ضد آزادی و بشریت به دنبال لجن پراکنی از سوی اربابان روتوش کشیده گرگ صفت خود است اما امروز ثمره رنج ها و زحمات که رسول‌الله متحمل شدند به حمایت و مقبولیت مردم دنیا به دلیل هدف والای حضرت یعنی رسیدن به کمال روحانی و قرب انسانی تبدیل شده است و خون ریخته شده قاسم سلیمانی‌ها در راه حق و اسلام نشان از حقانیت و نوید این راه الهی را می دهد که پیروزی ازآن مجاهدین خدا و محبین محمد (ص) ، قرآن محمد (ص) و عترت محمد (ص) خواهد بود و دیری نخواهد پایید که تمدن نوین اسلامی در سراسر جهان راه و منش محمد(ص) را زینت و الگوی خود قرار خواهد داد.

اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ضمن محکومیت این عمل ننگین و تاکید و حمایت همه جانبه از بیانیه ولی امر مسلمین اعلام میدارید:

با حمایت رئیس جمهور نامحترم فرانسه از این عمل بی شرمانه به زودی ملت آزادیخواه فرانسه و همه مردم آزادیخواه جهان پاسخ این اقدام منزجرکننده را به رهبران نظام ضد آزادی خواهند چشاند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 604138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟