محسنی اژه‌ای: اقدام علیه پایگاه آمریکا قدم اول بود

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز چهارشنبه در حاشیه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی در عراق افزود: دوره بزن و در رو مدت ها پیش تمام شده و اگر چنانچه جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تجاوزی به منافع و سرزمینش شود، همانطور که نشان داد، به شدت مقابله می کند.

در ادامه گزارش ایرنا آمده است ، وی ادامه داد: اگر آمریکا مجددا جنایتی را مرتکب شود، اقدامات شدیدتری در پی خواهد داشت و اعتقاد دارم آمریکا این مسأله را فهمیده است ولو اینکه خود را به تجاهل و نفهمی بزند.

محسنی اژه ای اظهار داشت: آمریکا باید کلا از منطقه خارج شود و اگر خارج نشود هیچ آرامشی را در شبانه روز نخواهد داشت و هر روز و هر شب باید منتظر اقدامی علیه خود و نیروهایش باشد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

قوه قضاییه ترور سردار سلیمانی را پیگیری می کند

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیگیری های ترور سردار سلیمانی از سوی قوه قضاییه در مجامع بین المللی افزود: اکنون معاونت بین الملل قوه قضاییه و دادستان کل کشور موضوع را پیگیری می کنند و بطور قطع اقدام آمریکا خلاف موازین بین المللی بوده است؛ اقدام آنها ترور و از نظر حقوقی بطور قطع قابل تعقیب است.

محسنی اژه ای ادامه داد: ترامپ به اقدام خود اعتراف کرده و گفته است که با دستور او این اقدام انجام شده و این مسأله از منظر قوانین داخلی نیز قابل پیگیری است.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟