رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا: بیمارستان‌های ارتش در مراغه و تبریز در حالت آماده باش قرار دارند

به گزارش رکنا، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: بلافاصله پس از اینکه زلزله در مناطقی از استان آذربایجان شرقی روی داد گردان‌های بهداشت و درمان بیمارستان‌های منطقه در آماده باش قرار گرفته تا در خدمت مردم آسیب دیده قرار گیرند.

وی ادامه داد؛ امروز بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به نیرو‌های واکنش سریع تغییر ساختار داده و در کمترین زمان ممکن با یک گردان کاملا مجهز به خدمات پزشکی در منطقه حادثه حضور خواهند یافت.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا تاکید کرد؛ در حال حاضر تیم پزشکی بیمارستان مراغه به همراه پزشکان متخصص در منطقه حادثه حضور دارند و در حال ارائه خدمات به مصدومین احتمالی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دارو و نیازمندی‌های دیگر نیز از طریق ارتش در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: پس از برآورد اولیه توسط کادر پزشکی حاضر در منطقه در حال ارسال اولین محموله دارویی و نیازمندی‌های پزشکی به منطقه هستیم.

بابلی در پایان بیان کرد: برابر منویات مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی که فرمودند باید آتش به اختیار عمل کرد، امروز کادر پزشکی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش " آتش به اختیار " عمل می‌کنند و چنانچه مردم نیازی به آن‌ها داشته باشند بلافاصله در خدمت آن‌ها خواهند بود و نیازی به تشریفات اداری ندارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 516371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟