توصیه‌های یک رمال به روح‌اللّه زم برای انتشار اخبار سیاسی +فیلم

به گزارش رکنا ، روح‌اللّه زم مدیر رسانه خبری آمریکایی - صهیونیستی آمدنیوز در بخشی از مستند "ایستگاه پایانی دروغ" در رابطه با نقش خرافات در زندگی خود و خانواده‌اش برای دستیابی به جایگاه‌های بالا سخن گفت.
روشن شدن باطن این عامل آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از پخش این مستند سبب شد کانال آمدنیوز که رسالتی جز انتشار اخبار دروغ و کذب ندارد، ریزش شدید مخاطب را تجربه کند.
فیلم زیر روایت توصیه‌های یک رمال به نیما زم است؛ توصیه‌ای برگرفته از خرافات که در آن رمال یهودی از او می‌خواهد روزهای جمعه شمع صورتی روشن کند و با پیراهن صورتی به انتشار پست‌های سیاسی بپردازد.


گفتنی است، در حال حاضر کانال دروغ‌پراکن آمدنیوز در بین کم‌اعتبارترین کانال‌های تلگرام قرار گرفته است. بررسی سایت تحلیلگر «تی جی اس» از ادامه کاهش بی‌سابقه اعضای آمدنیوز حکایت دارد. تحلیل نموداری این سایت نشان می‌دهد بازدید و اعتبار این کانال به شدت کاهش پیدا کرده است. آمدنیوز با ادعاهای متوهمانه تلاش می‌کند برای کاهش اعضایش داستان‌سرایی کند. کاربران فضای مجازی شدت دروغ‌پردازی‌های آمدنیوز، انتشار اخبار جعلی، توهمات تمام‌نشدنی، سیاه‌نمایی‌های دائمی علیه ایران، هوشیاری نسبت به فعالیت هدفمند آمدنیوز علیه مردم و تناقضات پی‌درپی در این کانال را از دلایل خروج مخاطبان آمدنیوز از این کانال عنوان کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

توصیه های یک رمال به روح الله زم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کدخبر: 483169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟