رمز قدرت بازدارندگی در ایران، خودکفایی در تجهیزات نظامی است

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سردار شهید حاج حسین املاکی با تشریح علل موفقیت نیرو‌های نظامی در روند ارتقاء قدرت بازدارندگی ایران اسلامی گفت: رمز موفقیت این نیرو‌ها به ویژه در عرصه موشکی و پهبادی، بهره گیری از نیرو‌های شایسته و کارآمد است که علاوه بر کاهش قیمت تمام شده، خودکفایی را در عرصه‌های مختلف تجهیزات نظامی به ارمغان آورده است.
وی همچنین با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقاط قوت و ضعف ارکان کشور در عرصه تحقق توسعه پایدار افزود: رضایت فرمانده کل قوا از روند پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نیرو‌های نظامی در بستر شایسته سالاری و بهره گیری بهینه از توان داخلی محقق شده است.
فرمانده هوافضای سپاه در ادامه شایسته سالاری و درک بهینه از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور را زمینه ساز تسریع در روند توسعه پایدار و همه جانبه در کشور دانست و افزود: این شیوه امروز در عرصه اجرایی و فعالیت‌های گروهی و جنایی کشور ملموس نیست و سبب شده است اقتصاد و معیشت مردم با چالش همراه شود.
سردار حاجی زاده بهترین شیوه پاسداشت خون و راه شهدا را خدمت صادقانه به این مردم عنوان و اعلام کرد: در روند خدمت رسانی به مردم منافع شخصی، گروهی و جناحی جایی نخواهد داشت و اخلاص و تخصص نقش آفرین خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش از استقبال نکردن مسئولان اجرایی برای بهره گیری از توان تکنولوژیکی نیرو‌های نظامی انتقاد کرد و افزود: کسانی که ادعا می‌کنند اقدامات انجام شده در صنایع دفاعی مطابق با الگوی هزینه نیست از توان صنایع دفاعی کشور بی اطلاع هستند و گرنه به وضوح مشخص است که دستاورد‌های دفاعی کشور با کمترین هزینه و بیشترین کارایی تحقق یافته است.
فرمانده هوافضای سپاه همچنین از آمادگی نیروی هوافضای سپاه برای انتقال تجربیات فناوری‌های نوین خود به بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی کشور خبر داد و افزود: استقبال مدیران دولتی از این ظرفیت می‌تواند زمینه ساز ایجاد جهش و خودکفایی در حوزه‌های مختلف فناوری و صنعت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟