توهین به فراستی یک نمره منفی برای رسانه ملی بود !

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: به عنوان یک عنصر فرهنگی در کمیسیون فرهنگی برای افرادی که در رسانه ملی رخنه کرده‌اند متأسفم که خیلی راحت روی آنتن ملی قرارمی گیرند و شرایط امن و آرام را به هم می‌ریزند.

وی تأکید کرد: ما جدا از همه نظرات آقای فراستی، به عنوان پیشکسوت عرصه سینما Cinema باید برایش حرمت بگذاریم. اتفاق برنامه «من و شما» تأسف بار است و خدا می‌داند که من دیشب از غصه خوابم نبرده است.

آزادی‌خواه همچنین با تأیید خبر تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شرایط تئاتر اظهارکرد: این تذکر از سوی کمیسیون فرهنگی نبوده بلکه از سوی عده‌ای از نمایندگان مجلس چند روز پیش با مدیریت آقای پژمانفر صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: متنی که تهیه شد خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، ما در عرصه تئاتر متأسفانه یک افراط گری‌هایی را می‌بینیم که قابل دفاع نیست. بعضاً نویسندگان و کارگردانان حوزه تئاتر حریم‌ها را رعایت نمی‌کنند و عبور از خط قرمز دارند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه یادآور شد: ما در کشور آرمانهایی داریم که باید مقدس بدانیم، با عنایت به اینکه عرصه هنر Art باید شاد و مروج نشاط باشد اما این تعارضی با این آرمان‌ها و اصول ندارد! آنچه بعضا دیده می‌شود متأسفانه این مسائل رعایت نمی‌شود و این ایراد جدی به تئاتر است البته ما در عرصه سینما هم اشکالاتی را مشاهده می‌کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟