روحانی از پرسه زنی دختران و پسران نذری بگیر در ایام عزاداری انتقاد کرد!

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه ماه محرم سرمایه بزرگ معنوی برای ما است بیان کرد: انتشار صحنه های عزاداری و تجمع های بزرگ مردمی در ایام ماه محرم در رسانه های مختلف جهان ، در قلب Heart های مردم اثر می گذارد و آن ها را به محبت سیدالشهدا (ع) و اهل بیت نزدیک می کند. از هیات ها و افرادی که به هر نحو در برپایی مراسم عزای حسینی تلاش کردند، تقدیر می کنم. از جمله آسیب ها در دستجات عزاداری استفاده زیاد و گسترده از ابزار آلات موسیقی بود که با فرهنگ سیدالشهدا همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: حضور تعداد زیادی از افراد در اطراف دسته های عزاداری و محافل عزای حسینی به عنوان تماشاچی زیبنده محفل حسینی نیست . متاسفانه برخی از پسران و دختران دست در دست یکدیگر به دنبال محل های پخش غذای نذری بودند و عزاداری نمی‌ کردند ، این از نگرانی های ما است که باید با تامل بیشتری به آن نگریسته شود .

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: از جمله محافل باشکوه عزای حسینی در دهه اول ماه محرم در سطح استان مازندران برپایی تجمع بزرگ تاسوعای حسینی در شهر بابل در کنار آستانه امامزاده قاسم(ع) بود که از طریق رسانه ها بازتاب داشت. امیدوارم که این مجالس و محافل به دهه اول اکتفا نشود .

روحانی در ادامه گفت: 31 شهریور سالروز آغاز رسمی تجاوز Rape نظامی رژیم خبیث بعثی به کشور ما و هفته گرامیداشت دفاع مقدس است . دفاع مقدس بر خلاف دیدگاه برخی از افراد نه تنها موجب تضعیف ما نشد بلکه بلکه بر اقتدار ما همراه با کسب تجربه های زیاد افزود . در نخستین روزهای جنگ تحمیلی ما حتی توانایی ساخت سیم خاردار را نداشتیم اما در طول جنگ و بعد از آن با کسب تجربه های مختلف و اتکا به نیروها و ظرفیت های داخلی توانایی های گسترده ای در ابعاد نظامی پیدا کردیم . امروز ما به جانبازان عزیز افتخار می کنیم که تا مرز شهادت پیش رفتند و شهدا و ایثارگران سرمایه های بزرگ معنوی ما محسوب می شوند. این دستاوردهای معنوی بزرگ از دوران دفاع مقدس و آمادگی برای حضور همواره باید حفظ شود.

وی اضافه کرد: تذکر مقام معظم رهبری به رئیس جمهور روسیه در خصوص مهار آمریکا یک سخن سنجیده و استراتژیک در سطح بین المللی است. استکبار به رهبری آمریکا امروز در حال یکه تازی در سطح دنیا و مقابله با کشورهای مختلف است.آمریکایی ها درصدد هستند تا عقبه و نفس کش نظام ما در سطح منطقه از جمله کشورهای سوریه و عراق را از ما بگیرند و لذا تخریب رابطه ما با عراق را در دستور کار خود قرار دادند تا این سطح از رابطه میان ما و کشور همسایه عراق از بین برود و این چند مدت شاهد برخی از توطئه های گسترده آنان بودیم. امروز با حضور مقاومت و حمایت نظام اسلامی از دولت سوریه، از لوث وجود تروریست Terrorist ها پاکسازی کند و امروز 70 درصد از حاک این کشور در اختیار دولت این کشور است. مقاومت اسلامی توانست ذره ذره تروریست های مورد حمایت استکبار را با تدابیر مقام معظم رهبری عقب براند .

اخبار مرتبط:

سخنگوی سپاه پاسداران: جریان الاهوازیه عامل حمله تروریستی در اهواز است

فوری / محافظ فرمانده سپاه در اهواز شهید شد + فیلم

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + فیلم

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز+ فیلم

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

روستایی که پس از زلزله با خاک یکسان شد / سکینه 7 ساله تنها بازمانده بود

مرد کلاردشتی زنش را از پشت بام به کوچه پرت کرد / زن بی نوا در دم جان باخت

عروس جوان را در بیمارستان مشهد گرو نگه داشته اند / او از یک حادثه دلخراش نجات یافته است + عکس

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

در تهران با 3 میلیون تومان آدم می کشند ! / دختری برای قتل خواهر نابغه اش شرور اجیر کرد !

رفتار توهین آمیز با خانم معلم مدرسه روستایی در اتاق مدیر برق ماسال

خط و نشان ترامپ به ایران !

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

 

کدخبر: 418320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟