آیا ترامپ بیمار است؟ / ناگفته های پزشک شخصی رئیس جمهور آمریکا

به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از گاردین، به تازگی فاش شده است که نامه ای که «هارولد بورنستاین»، پزشک Doctor شخصی دونالد ترامپ، در سال 2015 نوشته و در آن سلامت رئیس جمهور آمریکا را «فوق العاده عالی» توصیف کرده بود، در واقع جعلی بوده است.
دکتر هارولد بورنستاین که در این نامه نوشته بود از سال 1980 پزشک شخصی دونالد ترامپ Trump است، در مصاحبه روز گذشته (سه شنبه) با شبکه سی ان ان اعلام کرد نامه ای که دونالد ترامپ در سال 2015 در دوره رقابتهای انتخاباتی برای اثبات سلامتی Health اش منتشر کرد را او ننوشته است. بورنستاین گفت: او (ترامپ) کل نامه را برای من دیکته کرد و گفت که چه چیزی بنویسم. 
بورنستاین همچنین اعلام کرد: دو روز پس از آنکه در فوریه 2017 در گفتگو با یک روزنامه اعلام کردم که به دونالد ترامپ بارها پیشنهاد کرده ام که برای رشد موهایش، دارو مصرف کند، «کیث شیلر»، محافظ ترامپ، به همراه دو مرد دیگر به دفتر من حمله کردند تا سوابق پزشکی وی را با خود ببرند.
کاخ سفید تاکنون هیچ واکنشی به نامه جعلی دونالد ترامپ در سال 2015 نشان نداده است؛ اما درباره حمله به دفتر بورنستاین اعلام کرد: این یک حمله نبود، بلکه روند استاندارد واحد پزشکی کاخ سفید برای دستیابی به سوابق پزشکی رئیس جمهور جدید آمریکا بود.
گزارشها حاکی از آن است که در سال 2015 و در دوره رقابتهای انتخاباتی پس از اعمال فشار رسانه ها برای اثبات سلامتی دونالد ترامپ، او درخواست انتشار این نامه را از پزشکش کرده بود. ترامپ حتی دو روز پیش از انتشار این نامه در حساب توییتر خود نوشته بود: به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از پزشکم خواستم در مدت 2 هفته گزارشی از سلامت من منتشر کند.
این در حالی است که هم اکنون افشا شده است خود ترامپ به این پزشک گفته بود که چه مطالبی را در نامه سلامتی اش قید کند!

 

کدخبر: 377081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟