معاون رئیس قوه قضاییه: دستاوردهای نظام باید به نسل جوان بازگو شود

به گزارش گروه سیاسی رکنا، احمد شجاعی چهارشنبه در آیین افتتاح مجتمع آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی بجنورد با اشاره به دستاوردهای انقلاب در چهاردهه گذشته گفت: دستاوردهای انقلاب در این مدت غیرقابل انکار و غیرقابل کتمان است.

معاون رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ارزش ها و پیام های انقلاب باید بیش از پیش در جامعه بیان شود، گفت: بیان دستاوردهای نظام وظیفه همگان است.

وی در ادامه با انتقاد از افزایش هزینه های اجرای پروژه ها و طولانی شدن زمان بهره برداری آن ها گفت: روند بروکراسی عجیبی که در سیستم اداری وجود دارد، باید حذف شود.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان بهره برداری از مجتمع آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی در بجنورد گفت: البته طولانی شدن پروژه ها در تمام کشور مشاهده می شود.

شجاعی با بیان اینکه اجرای کارهایی که توسط دولت انجام شده معمولا طولانی می شود گفت: این در حالی است که اگر پروژه ها توسط بخش خصوصی اجرا شود زمان و هزینه های کمتری صرف می شود.

وی گفت: گیرهایی در سیستم دولتی هست که باید رفع شود و دولت به جای اینکه دولت مجری باشد باید دولت سبک، ناظر و برنامه ریز شود.

شجاعی گفت: اکنون اجرای سه پروژه عمرانی پزشکی قانونی در سه استان توسط راه و شهرسازی در دست انجام است که سال ها به طول کشیده است.

وی تصریح کرد: به طور مثال ساخت ساختمان در سنندج از سال 86 آغاز شده است و اکنون هزینه های این پروژه سه برابر شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 355526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟