دکتر روحانی وارد استان کرمانشاه شد
حجم ویدیو: 5.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه از سوی وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

photo_2017-11-14_10-41-57
رییس جمهور قرار است برای بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و دیدار با مردم و آسیب دیدگان زلزله، عازم این مناطق شود.
همچنین قرار است جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مسوولان دستگاه های ذیربط به ریاست رییس جمهور در کرمانشاه برگزار شود.
رییس دفتر رییس جمهور، وزرای نفت و راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس بنیاد مسکن انقلاب و معاون پارلمانی رییس جمهور، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

photo_2017-11-14_10-42-05
رییس جمهور روز گذشته در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه Incident زلزله در استان های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه، تاکید کرده است که دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود.
دکتر روحانی همچنین ضمن ماموریت ویژه به معاون اول خود ، تازه ترین گزارش های میدانی را از وزیران کشور و نیرو و استاندار کرمانشاه دریافت و به هیاتی متشکل از وزیران کشور و بهداشت دستور داد برای رسیدگی به روند امدادرسانی ، عازم منطقه زلزله زده شوند و گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند.
رییس جمهور از تمام دستگاههای مسئول و امدادی در این استانها و استان های همجوار خواسته است با همکاری حداکثری و در اختیار گذاردن همه امکانات موجود، نسبت به امدادرسانی به زلزله زدگان، اسکان مناسب و تامین نیازهای آنان اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 327515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟