حرف های جنجالی اسحاق جهانگیری در صحن مجلس+فیلم
حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

رکنا سیاسی:  اسحاق جهانگیری در جلسه عصر امروز مجلس دفاع از کابینه و برنامه های کلی دولت دوازدهم گفت:

چهار سال گذشت اوضاع کشور از هر جهتی بررسی شود دستاوردهای بسیار موفقی وجود دارد که قابل افتخار و ارائه در سطح بین‌المللی است. ما به فضل الهی علیرغم همه محدودیت‌هایی که وجود داشت در بخش سیاست خارجی امروز به نقطه‌ای رسیدی که به دولت اعتراض می‌شود منابع خارجی زیادی وارد کشور نشده، شما مسائل کشورهای منطقه را حل نکردید. پس دهها مسئله دیگر حل شده. دیگر بحث ایران هراسی وجود ندارد. دیگر بحث اینکه یک ایرانی نمی‌توانست در جای دیگر دنیا حساب باز کند و برای ایرانی بودن با آن برخورد شود وجود ندارد.

ما رییس جمهورمان جهان عاری از خشونت را در سازمان ملل مطرح کرده به اتفاق آرا تائید شده. به هر حال نیروهای انقلاب فرزندان امام و رهبری دور هم جمع شده‌اند و هدف همه پیشرفت کشور است.

یادمان رفته در همین مجلس سی‌دی علیه خانواده رییس مجلس پخش می‌کردند. در امور فرهنگی ارتباطی که بین هنرمندان برقرار شده امیدی که به وجود آمده دستاورد کمی است؟

رشد منفی 6.8 درصدی که عمق رشد رکورد و تورم بوده سال گذشته به 12 درصد رشد اقتصادی رسیده. کم اتفاقی افتاده وقتی که چنین رشدی حاصل شده؟ گفته می‌شود 100 میلیارد دلار ذخایر ارزی کشور داشته که بعد از برجام آزاد شده پس چرا خودش را نشان می‌دهد. ما نیامدیم بگوییم در کجاها این ذخایر ارزی گیر کرده است.

هیچکس نگران نشد که در آن هشت سال (دولت نهم و دهم) چه اتفاقی افتاد. به خاطر برخی بی‌عرضه‌گی‌ها در بخش‌های مدیریتی کشور چه بر سر سرمایه مردم آمد.

مگر یادمان رفته 6 میلیون تن گندم سال 92 وارد کردیم اما مگر حالا یکی از مشکلات آقای حجتی این نیست که 3 میلیون تن گندم تولیدی را به کجا صادر کند.

طرح سلامت در همین دوره اجرا شد. سال 93 به بیمارستانی در کرمان رفتم یک نفر نبود که به من مراجعه نکند و بگوید نمی‌تواند هزینه‌هایش را بدهد. سال 94 رفتم خدا شاهد است یک نفر مراجعه نکرد که گله کند.در بخش بنیه دفاعی، در نیرو ، برق، آب واقعا یک کارنامه درخشانی دولت یازدهم دارد که اگر با شرایط زمان تحویل دولت منصفانه قضاوت Judgment کنیم حتما به این نتیجه می‌رسیم که دولت یازدهم کارنامه درخشانی داشته.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 295308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟