هواپیماهای مصری آماده حمله به قطر می‌شوند

رکنا سیاسی: یک حساب کاربری در توییتر با نام «مجتهد امارات» نوشت: نیروهای هوایی امارات و مصر در پایگاه اصلی نیروی هوایی در ابوظبی برای بمباران اهدافی در داخل قطر تمرین مشترکی برگزار کردند.

این حساب افزود: این طرح نظامی برای حمله غافلگیرانه هواپیماهای مصری به مقر شبکه الجزیره آماده است که طرح دخالت زمینی در قطر را دنبال نمی کند.

مجتهد امارات نوشت: دلیل انتخاب هواپیماهای مصر برای انجام این مأموریت این است که امارات با ملت قطر و ملل سایر کشورهای خلیج فارس دچار مشکل نشود و قطر هم صادرات گاز خود را قطع نکند به ویژه آن که هنوز جایگزینی برای تأمین گاز امارات پیدا نشده است.

وی پیش بینی کرد که شبکه الجزیره بمباران شود اما افزود: چیزی که مانع این اقدام می شود نگرانی از واکنش ترکیه و ورود آنکارا به درگیری نظامی با کشورهای محاصره کننده است.

وی در پایان نوشت محمد دحلان رهبر برکنار شده فتح جنبش فتح، مغز متفکر طرح بمباران شبکه الجزیره است.

اخیرا عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه «رای الیوم» به نقل از منابع موثق گفته بود که مقامات قطر قصد دارند در صورت افزایش فشار چهار کشور محاصره کننده درباره بستن شبکه الجزیره، طرحی جایگزین را پیاده سازی کنند به این ترتیب که این شبکه را به لندن منتقل کنند زیرا تمام گویندگان و کارگردان ها تابعیت انگلیسی یا اروپایی دارند و این کار به راحتی امکان پذیر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟