رئیس ستاد انتخابات استان قزوین: قانون؛فضل الخطاب همه باید باشد

سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار شب گذشته در بیست و پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در برگزاری یک انتخابات باشکوه، قانونمند و برخوردار از امنیت در آمادگی کامل است.
وی افزود: هر 6 شهرستان استان در یک آمادگی کامل به سر می‌برند و مشکل خاصی در فرمانداری‌ها برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و همه زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: بازدید از ستاد انتخابات استان برای مسئولین استان برنامه ریزی شده است و خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند با حضور در ستاد انتخابات استان در جریان آخرین اخبار Latest NEWS و اطلاعیه‌ها قرار بگیرند.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار و گروه‌های مختلف در روز گذشته بیان کرد: طبق فرمایشان رهبری معظم انقلاب، برنده اصلی انتخابات، مردم هستند و همه  کاندیداها و طرفداران آنها باید خویشتنداری کرده و اخلاق را رعایت کنند. نکته اصلی و حرف کلیدی در زمینه برگزاری انتخابات این است که کاندیداها و طرفداران شان، قانون Law را رعایت کنند و قانون را فصل الخطاب بکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 265599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟