صابون نانو کرونا هم آمد

به گزارش رکنا، شرکت اوریل ایمارا (Orial Imara)، تولیدکننده و صادرکننده صابون در کرالا، صابون‌هایی به نام Elaria nano را تولید کرده است.
این صابون‌ها برای کمک به مقابله با ویروس کرونا تولید و عرضه شده‌اند.
کی سی جابر مدیرعامل اوریل ایمارا که این صابون نانو را تولید می‌کند، توضیح داد: هر قرص صابون حدود ۲ گرم وزن دارد که برای یک شست و شوی خوب دست کافی است، وی افزود: این شرکت اکنون بسته‌های ۲۰ قرص صابون را در دو نوار با قیمت ۳۰ پوند به بازار عرضه کرده است.
او یادآور شد: صابون‌های دستنانویی اوریل ایمارا در حال حاضرسوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های دارویی در سراسر کرالا و کارناتاکا موجود است و به‌صورت مرحله‌ای به بازارهای دیگر جنوب هند عرضه می‌شود، این شرکت صادرات خود را به قطر آغاز کرده است.
مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: کمی آب و صابون هنوز هم بهترین روش برای خلاص شدن از شر میکروب‌ها و ویروس کرونا است، طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، استفاده از ضد عفونی کننده بر پایه الکل باید گزینه دوم شما باشد.
جابر افزود: اوریل ایمارا یکی از اولین تولیدکنندگان این نوع صابون نانو در جهان است و برای افرادی که همیشه در حال حرکت و جابه‌جایی هستند و کسانی که نمی‌خواهند از صابون‌های مکان‌های عمومی مانند رستوران استفاده کنند، ایده‌آل است، این یک صابون درجه ۱ با ۷۶-۸۰ درصد ماده چرب (TFM) است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟