قوی‌ترین سلاح‌های گیاهی برای مرگ قاتل خاموش

 زرشک و نعناع

زرشک تازه ۲ قاشق غذاخوری

نعناع تازه ۴ تا ۵ برگ

عسل یک قاشق غذاخوری

 زرشک و نعناع

نخست عسل را داخل یک و نیم تا ۲ لیوان آب جوش حل کنید، سپس این محلول را درون یک قوری که حاوی زرشک تازه است، بریزید. نعناع را هم به این دمنوش بیفزایید و ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید تا دَم بکشد.

برگ و گل زالزالک

۲ تا چهار گرم از برگ و گل زالزالک را که قبلاً خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دَم بکشد سپس آن را صاف و روزانه سه بار هر بار یک فنجان از این دَمکرده را میل کنید.

 دانه و برگ شنبلیله

۲ تا ۱۰ گرم از دانه و برگ شنبلیله را که قبلاً خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دَم بکشد سپس آن را صاف و روزانه سه بار هر بار یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

 پیاز گیاه سیر

۲ تا ۴ گرم از پیاز گیاه سیر را که قبلاً خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دَم بکشد سپس آن را صاف و روزانه سه بار هر بار یک فنجان از این دَمکرده را مصرف کنید.

 برگ و ساقه گیاه دارواش

۲ تا چهار گرم از برگ و ساقه گیاه دارواش را که قبلاً خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دَم بکشد سپس آن را صاف و روزانه سه بار هر بار یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

 ساقه و برگ جعفری

۲ تا چهار گرم از ساقه و برگ جعفری را که قبلاً خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دَم بکشد سپس آن را صاف و روزانه سه بار هر بار یک فنجان از این دَمکرده را مصرف کنید.

 تخم کرفس

۲ تا چهار گرم از آن را که قبلاً آسیاب شده باشد در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دَم بکشد سپس آن را صاف و روزانه سه بار هر بار یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

سه تا پنج گرم از برگ درخت زیتون را که قبلاً خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دَم بکشد سپس آن را صاف و روزانه سه بار هر بار یک فنجان از این دمکرده را مصرف کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟