اکسیر گیاهی برای پاکسازی ریه از دود سیگار+دستور خانگی

واد لازم برای تهیه اکسیر گیاهی پاکسازی ریه سیگاری ها با زردچوبه :

400 گرم پیاز تمیز و برش داده شده

2 قاشق چای خوری زرد چوبه

1 لیتر آب

400 گرم شکر قهوه ای

یک تکه کوچک ریشه زنجبیل

طرز تهیه اکسیر گیاهی برای پاکسازی ریه:

در یک قابلمه بزرگ، آب و شکر قهوه ای را بجوشانید. سپس پیاز و ریشه زنجبیل را به آن بیفزایید.در آخر،زرد چوبه را به آن اضافه کنید و زمانی که ترکیب شروع به جوشیدن کرد،باید حرارت شعله را کم کنید. اجازه دهید مواد به مدت یک ساعت بماند تا خواص تمام مواد آزاد شود. در این مرحله محتویات این ماده را صاف کنید تا شربتی با بوی کمابیش تند بدست آورید و آن را داخل شیشه ریخته و در محلی خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

اجازه دهید تا در دمای اتاق خنک شود و بعد در یخچال نگه دارید و هر روز قبل از صبحانه، عصر ودو ساعت قبل از آخرین وعده غذایی خود از این مخلوط بنوشید. برای نتایج بهتر میتوانید در طول این درمان بعضی از ورزش Sport ها را هم انجام دهید. در صورت امکان ، باید هر روز به مدت 20 دقیقه از حمام آب گرم استفاده کنید به این ترتیب بدنتان سموم را راحتتر دفع خواهد کرد. اعمال و مالیدن اکالیپتوس نیز بسیار مفید خواهد بود.

پاکسازی ریه با زردچوبه

تهیه اکسیرهای گیاهی برای پاکسازی ریه افراد سیگاری

اکسیر دوم ؛ آب سم زدای لیمو و خیار:

یک پارچ یا کوزه آب،

6تا10 تکه خیار برش داده شده،

نصف یک لیمو و یک مشت کوچک برگ های نعناع را تهیه کنید و باهم ترکیب بنمایید.

اجازه دهید اینها یک شب بمانند تا طعمشان جذب شوند.

گیاه برای پاکسازی ریه

اکسیرهای گیاهی برای پاکسازی ریه

اکسیر سم زدای ریه سوم ؛ لیمو، زنجبیل و نعناع:

آب لیمو یکی از رایج ترین پاک کننده های طبیعی است که بدن را به عنوان یک آنتی اکسیدان ضد عفونی میکند.اولین چیزی که صبح ها میخورید، آب لیمو باشد تا برای شروع روز، بدنتان پاکسازی شود ؛ زنجبیل و نعناع به همان شیوه به هضم سموم کمک میکنند.

قبل از خواب یک فنجان چای نعناع و زنجبیل بنوشید در غیر این صورت ، برای مبارزه با عفونت ریه ها، 3 تا 5 عدد برگ نعناع و یا زنجبیل را بجوید.

یک حمام داغ با اکالیپتوس بگیرید که استنشاق بخار داغ هر روز ، میتواند به سم زدایی ریه هایتان کمک کند. اکالیپتوس یک ضد عفونی و آنتی اکسیدان قوی است که میتواند به کاهش خطر سرفه و سرما خوردگی و تقویت سیستم تنفسی کمک کند. یک شاخه و دسته از برگ های اکالیپتوس را در حمام موقع دوش گرفتن آویزان کنید ، که به گلو درد و کاهش تراکم یا سینوس های مسدود شده کمک میکند.

آب انگور پاک کننده :

نوشیدن آب انگور تازه ، یک بار در روز به مدت 1 هفته به پاک کردن ریه ها و سم زدایی کمک میکند. پوست انگور قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارد که به کاهش التهاب ریه ها کمک میکند و میتواند شدت آسم و خطر سرطان ریه را کاهش دهد این آب طعم دهنده ، برای بهبود ریه ها عالی است.

اکسیر برای پاکسازی ریه های افراد سیگاری

اکسیر چهارم و مخصوص سم زدایی ریه افراد سیگاری نوشیدنی زنجبیل:

این دستور العمل میتواند ریه های پر از دود شما را سم زدایی کند ؛ زمانی که یک فرد سیگاری ، تصمیم به ترک سیگار میگیرد، علائمی را تجربه میکند، مانند:

مشکل خواب

تمرکز و تفکر غلط

تحریک پذیری

بی اعتمادی

این نشانه های خروج نیکوتین در چند روز یا چند هفته ناپدید میشوند اما اشتیاق برای سیگار کشیدن ممکن است برای مدت طولانی ادامه یابد.در حالی که استفاده از آدامس،استنشاق اسپری دهان ممکن است در سم زدایی بدن تاثیر داشته باشند اما این نوشیدنی ریه های سمی شما را پاک میکند.

روش تهیه ی نوشیدنی مناسب پاکسازی ریه سیگاری ها با زنجبیل

مواد لازم:

آب یک دسته سبزی شاهی

3 سانت ریشه زنجبیل تازه

5 عدد ساقه کرفس

یک چهارم فنجان ، پیاز

یک قاشق غذا خوری عسل مایع

طرز تهیه نوشیدنی برای پاکسازی ریه :

آب تمام عناصر ذکر شده را با هم مخلوط کنید و سپس عسل را به آن بیفزایید و این ترکیب را به مدت یک هفته هر روز بنوشید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟