میوه های قرمز دشمن خستگی است

اینکه آدم همیشه احساس خستگی کند و کسل باشد خیلی حس بدی است شما برای رفع خستگی میتوانید آلو و آلبالو استفاده کنید که واقعا تاثیر دارد.

کسالت و خستگی گاهی تبدیل به یک مشکل جدانشدنی از بدن میشود که با استراحت و یا یک حمام آب گرم برطرف میشود اما بعضی اوقات این روش ها کارساز نیست و باید فکر دیگری کرد.

تاثیر میوه های قرمز برای رفع خستگی

درمان بیشتر مشکلات روحی و جسمی در طبیعت و بین آنچه خداوند در طبیعتش برای ما آفریده است یافت می شود که خستگی و کسالت هم یکی از آن دسته از مشکلات روحی جسمی است که با یک میوه به سادگی می تواند برطرف شود.

میوه هایی بارنگ قرمز در بین میوه ها از خواص ویژه ای برخوردارند که از جمله سلامت قلب و افزایش توانایی مغز برخی از این خاصیت های بی نظیر است . یکی از این میوه های قرمز رنگ آلو است که می توان آن را معدنی از خواص و ویژگی دانست که به برخی از آنها در این بخش اشاره می شود.

آلو دارای طبع خنک و مقدار زیادی قند و هیدرات کربن دارد و خواص زیادی دارد؛ سرشار از ویتامین های A , B , C و آهن و کاروتن است. همچنین، مقوی برای ورزشکاران و دارای فسفر، کلسیم، پتاسیم و پروتئین است.

آلوی ملین برای تقویت عمومی بدن، مسهل، قابض (ترش)، اشتها آور، ادرار آور، تب بر، کرم کش (برگ آلو) و برای بی نظمی عادت ماهانه مفید است. همچنین، برای رفع ضعف های عمومی، نقرس، رماتیسم، تصلب شرائین، خستگی عصبی، کک و مک و رفع جوش مفید است. می توان آلو را به صورت خوراکی، میوه، برگ، ریشه، صمغ، شکوفه، برای (درمان یبوست مزمن) مصرف کرد که برای بالغین 10 عدد و کودکان 5 عدد یا کمتر، آلوی خشک را پخته؛ و شب قبل از خواب مصرف شود.

آلبالو نیز دارای طبع سرد و خشک است و خواص بی شماری دارد که می توان به برخی از آنها اشاره کرد. همچنین، مقدار قابل ملاحظه ای کاروتن و ویتامین های C , B نیز دارد.

آلبالو ضد نقرس (پوست)، تسکین عطش، مقوی معده و کبد گرم، ضد اسهال، قابض و تب بر است. از میوه آلبالو می توان برای درمان برخی بیماری های اعصاب استفاده کرد. آلبالو تونیک اعصاب (مغز هسته)، دل بهم خوردگی، قی صفراوی و اسهال،کاهش تب، ناراحتی های کبدی، ورم های مزمن روده، معده و کلیه، درمان تنگی رگ های قلب Heart و کرونرها است.

میوه، برگ، مغز هسته، پوست درخت، دم و صمغ درخت آلبالو اثر درمانی دارد و می توان صبح و شب مقداری آلبالو، شربت آلبالو، مربای آلبالو مصرف کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات دستگیری شهرام جزایری در میان بار عدس در مرز +عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

گردانندگان باند «مگس»‌ مشهد را به هم ریخته بودند + عکس رییس باند

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

این پسر دست فرمان قشنگه باند زورگیران تهران بود + فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

مرد طلافروش وقتی زندانی شد زنش تنهایش گذاشت!

2 دکتر بیمارستان مقصران مرگ نوزاد شناخته شدند!

پشت پرده اسیدپاشی گنده لات های یک محله در جنوب تهران

شباهت سرنوشت این قاتل با وحید مرادی ! /مرگ عجیب قاتل معروف در زندان+ عکس

ناگفته هایی از 10 هزار دلار جامانده در شلوار کردی یک معلم! + گفتگو

جمشید به خواهر زنش نظر داشت! / او نزد سیما کتمان نکرد!

 

 

کدخبر: 402088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟