شهری پر از جاذبه های تاریخی در انگلیس/چشمه های آب گرم و معدنی معروف

شهر زیبای باث انگلستان,شهری پر از جاذبه های تاریخی بی نظیر است که مقصدی برای گردشگران شده است.آثار تاریخی باث:کلیساهای جامع، خانه‌ی جین آستن (Jane Austen) نویسنده‌ی معروف و حمام معروف مربوط به دوران رومیان می باشد.علاوه آثار تاریخی در این شهر مقاصد دیگری مانند چشمه‌های آب‌گرم و معدنی ,اقامتگاه‌های لوکس و همچنین رستوران‌های مجلل این شهر در نوع خود بی نظیر می باشد.

شهر باث(bath) بسیار لوکس و زیبا می باشد,اما فعالیت‌های تفریحی رایگان هم در این شهر برای گردشگران و توریست فراهم کرده اند از جمله بازید از بزرگ‌ترین جاذبه‌ی گردشگری این شهر، حمام‌های قدیمی رومی.

برای اطلاعات بیشتر از شهر باث با ما همراه باشید تا یک سفر خوبی در این شهر داشته باشید.سایت گردشگرها قصد دارد با معرفی و راهنمایی برای شما علاقه مندان به سفر ,اطلاعات خوبی برای شما بدهد.

اگر شما قصد اجاره هتل در باث دارید می توانید هتل های ارزان قیمت هم پیدا کنید ,علاوه بر وجود هتل های لوکس در شهر باث هتل های ارزان قیمت هم وجود دارد.

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت

تقریبا برای هزینه ی یک شب در هتل‌ها از ۷۰ پوند شروع می شود,اما هزینه ی اقامت در هتل های شهر باث کمی هزینه بالایی دارد که در مجموع سفر به باث، سفر ارزان‌قیمتی نیست.

هزینه‌ی خورد و خوراک

هزینه غذای شما در باث بستگی به انتخاب و نوع غذای شما دارد ,مثلا با پرداخت ۶ پوند (۳۷,۰۹۴ تومان)، چیپس و ماهی و یا پای گوشت و غذاهای مشابه میل کنید.اما رستوران های شهر باث غذاهای بسیار خوشمزه ای دارند که بسیار گران‌قیمت هستند.مجموع هزینه ی مواد خوراکی برای یک هفته حدود ۵۰ پوند (۳۰۹,۱۱۶ تومان)است.اگر می خواهید صرفه جویی کنید می توانید به جای رفتن به رستوران ها در کافه های شهر باث غذا بخورید,زیرا کافه های این شهر غذا ها را ارزان تر می فروشند.

حمام‌های رومی

جاذبه ی اصلی و تاریخی شهر باث ,حمامی رومی است.یکی از دلایلی که این شهر مقصدی برای گردشگران شده است وجود حمام‌ها است که شهرت زیادی دارند .

کلیسای Bath Abbey

یکی از مکان های شلوغ و پر بازید شهر باث ,کلیسای Bath Abbey است .این کلیسا معماری خاصی دارد که همیشه بازید کننده های زیادی دارد.شما می توانید صبح‌ها از آن بازدید کنید تا به شلوغی بر نخورید.این کلیسا به سبک گوتیک، شهرت دارد و در سال ۱۴۹۹ ساخته شده‌است.

نگارخانه‌ی Victoria Art

نگار خونه و موزه بسیار زیبای شهر باث دارای اثر نقاشی رنگ روغن و بیشتر از ۵۰۰۰ نمونه از آثار در زمینه‌های دیگر هنر Art است که ورودی آن برای گردشگران رایگان می باشد.

پارک Royal Victoria

باغ گیاه شناسی باث هم خیلی قشنگ می باشد که این پارک یک زمین گلف هم دارد .این پارک مکانی فوق‌العاده برای یک گردش چند ساعته است.

پل Pulteney

یکی از زیباترین مکان های انگلستان ,پل Pulteney می باشد.این پل Bridge در شهر باث قرار دارد که بسیار منظره زیبایی دارد. بیشتر گردشگران برای گرفتن عکس های عاشقانه و رمانتیک به این پل و رودخانه،می ایند.

خیابان Walcot

این خیابان بازدید کننده های خاصی دارد.زیرا در این خیابان مغازه هایی وجود دارد که محل فروش عتیقه‌جات است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟